22
یکشنبه 28 فروردین 1401
شماره 8477
ایثار و مقاومت
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

خاطره‌ای منتشر نشده از سردار حجازی

یاد
سردار حجازی در ابتدای جنگ مسئول اعزام نیروی ستاد عملیات جنوب بوده و درارتباط با شهید دکتر ناصرالدین نیکنامی خاطره جالبی داشت.
ویژه
سردار حجازی علاوه بر نقش‌آفرینی در پیروزی انقلاب، فرماندهی دوران دفاع‌مقدس و سازماندهی نیروی بسیج، «ستاره درخشان محور مقاومت» بود.
فیلم سینمایی شهید مهدی زین‌الدین، فرمانده لشکر۱۷ سپاه امام علی ابن ابیطالب ع قم ساخته می‌شود.
خبر
مراسم رژه روز ارتش، محمول و خودرویی با همراهی انواع بالگردها و هواپیماها ازجمله جنگنده‌های ایرانی در تهران و همزمان رژه دریایی نیز توسط تعدادی از شناورهای نیروی دریایی ارتش، ازجمله ناوشکن‌ها و زیر سطحی‌های ایرانی در خلیج‌فارس و دریای عمان برگزار می‌شود.

۴۰سال مجاهدت مخلصانه

مرور خاطرات سردار شهید محمد حجازی، جانشین نیروی قدس سپاه در نخستین سالگرد شهادتش
گزارش
عمری مجاهدت کرد؛ چه آن روزهایی که جوانی انقلابی بود و مقابل ظلم رژیم شاهنشاهی سینه سپر و زیر شکنجه‌های ساواک مقاومت کرد، چه آن روزهایی که برای تشکیل سپاه پاسداران جزو نخستین داوطلب‌ها شد.
PDF ایثار و مقاومت
کوتاه ایثار و مقاومت
ورزشکاران و قهرمانان پارالمپیک که همواره در مسابقات ورزش‌های گروهی همچون والیبال نشسته و ورزش‌های فردی مانند وزنه‌برداری، تیراندازی و... پیروز بوده‌اند، افتخار کشور هستند.
پویش ختم جمعی قرآن کریم با عنوان «آوای رحمانی» در ماه‌رمضان به نیابت از شهدا از سوی اداره کل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران در حال برگزاری است.