17
شنبه 20 فروردین 1401
شماره 8470
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

چه نسل ترسناکی تربیت می‌کنیم

چیزهایی که بچه‌های ما از این فوتبال می‌آموزند؛ نفرت، بیزاری، فرافکنی و خشونت
یادداشت
به جرأت می‌توان گفت بخشی از زشت‌ترین، کریه‌ترین و نفرت‌انگیزترین روزهای تاریخ فوتبال ایران از نظر فرهنگی و اخلاقی را سپری می‌کنیم.
ویژه
در یکی از ضعیف‌ترین لیگ‌های همه این سال‌ها، کانون توجه علاقه‌مندان فوتبال بیشتر حاشیه بوده تا متن.
جدول گلزنان
جدول 8470
یوفا اعلام کرده هیچ سقفی برای دستمزد بازیکنان قائل نخواهد شد و باشگاه‌ها به‌شرط آنکه از 70درصد درآمد خود برای حقوق‌ها و خرید بازیکن تجاوز نکنند، می‌توانند به هر کس هر چقدر خواستند بپردازند. اما این خبر خوشحال کننده‌ای برای منچسترسیتی و مالکان اماراتی‌اش نیست.
استقلال می‌توانست با پیروزی برابر پیکان فرار بسیار بزرگی به سمت قهرمانی انجام بدهد، اما این بازی بدون گل مساوی شد.
دروازه‌بان تیم‌هوادار که با درخشش مقابل‌پرسپولیس توانست شاگردان عنایتی را به یک امتیاز باارزش برساند، به‌عنوان بهترین بازیکن هفته برگزیده شد.

ریخت‌وپاش برای پاختاکور

در اولین شب لیگ قهرمانان آسیا، فولاد ایران با الغرافه بدون گل مساوی کرد اما سپاهان با یک بازگشت رویایی در نیمه دوم پاختاکور ازبکستان را 3 بر یک برد
فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا با یک پیروزی و یک مساوی برای تیم‌های ایرانی آغاز شد. در اولین روز از مرحله گروهی این رقابت‌ها در گروهC فولاد خوزستان به مصاف الغرافه قطر رفت که این مسابقه با وجود برتری فولادی‌ها در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.
پیروزی قهرمان با حمایت تماشاگران ویژه

پیروزی قهرمان با حمایت تماشاگران ویژه

شهرداری گرگان قهرمان فصل پیش لیگ برتر بسکتبال با شکست شیمیدر در بازی اول، امشب به استقبال بازی دوم می‌رود
اولین بازی از مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال با پیروزی قهرمان فصل پیش آغاز شد. شهرداری گرگان که در سالن بسکتبال ورزشگاه آزادی مقابل شیمیدر قم قرار گرفته بود، 81بر 72 به پیروزی رسید و یک قدم به فینال نزدیک‌تر شد.
حتی پلک هم نزنید
حتی پلک هم نزنید
این دوره جام حذفی، از چیزی که فکر می‌کنید بسیار جذاب‌تر و سرنوشت‌سازتر است
با توجه به حضور سپاهان و فولاد در لیگ قهرمانان آسیا، سازمان لیگ تصمیم گرفته مسابقات لیگ برتر را تا پایان ماه رمضان تعطیل کند و از این فرصت برای برگزاری جام حذفی سود ببرد.
رئال مادرید بعد از یک شب رؤیایی دیگر در لیگ قهرمانان و گرفتن انتقام باخت فصل پیش در زمین چلسی در مرحله نیمه‌نهایی، دوباره یک بازی لالیگایی را انجام می‌دهد؛ ساعت23:30امشب مقابل ختافه.

پشت خط‌زن/چهره شاخص در تیم ژاپن

لاری دان سرعتی‌زن تازه دعوت شده به تیم ملی ژاپن است که سال2000 در این کشور به دنیا آمده. پدر او نیجریه‌ای و‌ مادرش ژاپنی است.

غارت آژاکس

آژاکس در پایان این فصل هم از ستاره تهی می‌شود و حتی سرمربی موفق خود را هم از دست می‌دهد.

جریمه، محرومیت، احضار

فوتبال ایران
3هفته بعد از برگزاری داربی تهران، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بالاخره حکم خاطیان این مسابقه را اعلام کرد.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
2نماینده شایسته ایران در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا شروع نسبتا خوبی داشتند. فولاد مسابقه‌ای را که از نظر فنی باید از الغرافه می‌برد با بدشانسی بدون گل مساوی کرد، اما سپاهان در یک شب به یادماندنی شکست نیمه اول برابر پاختاکور را تبدیل به پیروزی 3بریک کرد.
جام حذفی - یک چهارم
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.