• شنبه 20 فروردین 1401
  • السَّبْت 7 رمضان 1443
  • 2022 Apr 09

مناطق اختیار مبارزه با فساد داشته باشند

شهردار تهران: باید در میان موارد مختلف دانه‌درشت‌تر‌‌ها را پیدا کنیم و در این زمینه اغماض نکنیم
مناطقه 22گانه شهرداری تهران قادر به حل‌و‌فصل بسیاری از امور در محدوده پهناور خود هستند ‌برای اینکه نظام اداری و کارشناسان متخصص را در اختیار دارند. ارجاع امور محلی به ستاد مرکزی شهرداری تهران یا معاونت‌ها و سازمان‌‌های مختلف باعث افزایش حجم امور اداری و پیچیده‌‌شدن آنها می‌شود
سد سازی در ترکیه، گرد و غبار را به ایران آورد

غرق در غبار

خیزش شدید گردوغبار که دیروز علاوه بر تهران بخش‌های غربی و شمالی کشور را درنوردید، اگرچه نخستین موج ریزگرد با آغاز همزمان فعالیت کانون‌های داخلی و خارجی است، اما آخرین آن نخواهد بود و طی سال‌جاری باید منتظر موج‌های متعدد ریزگردی باشیم.

نقطه بی‌بازگشت هسته‌ای و عقبگرد ممنوع

اگر جمله‌‌ای بتواند توصیف‌گر وضعیت و موقعیت دانش و فناوری هسته‌‌ای ایران باشد، این است که جمهور اسلامی ایران اکنون در این دانش و فناوری به نقطه بازگشت‌ناپذیری رسیده و هیچ قدرت سلطه‌گری قادر به گرفتن آن از ایرانی‌‌‌ها نیست.

شهادت دومین روحانی 2روز پس از عملیات تروریستی در حرم

یکی دیگر از روحانیونی که در جریان حمله خونین در حرم مطهر رضوی مجروح شده بود به شهادت رسید تا شمار قربانیان این حادثه به 2 نفر افزایش پیدا کند.

قصه‌خوانی زیر درختان بلوط

گفت‌وگو با اسماعیل آذری‌ن‍ژاد، روحانی معروفی که فرهنگ کتابخوانی را به دورافتاده‌ترین روستاهای کشور برده است
قصه می‌خواند از بچه‌ها می‌خواهد آنچه از متن کتاب فهمیده‌اند را برایش بنویسند و حالا چند سالی می‌شود که در کنار قصه‌خوانی به مدرسه‌سازی و تعمیر مدارس هم روی آورده.

20سال تلاش هسته‌ای، 20سال دشمنی غرب

در 23مرداد ماه1381، خبرنگاران در هتل «ویلارد» واشنگتن برای ارسال یک خبر بسیار مهم لحظه‌شماری می‌کنند؛ خبر را سخنگوی گروهک تروریستی منافقین اعلام می‌کند.

زوج‌های همسن بیشتر جدا می‌شوند؟

حتما تصاویر حسادت‌برانگیز آن دسته از زوج‌هایی را که سال‌هاست با یکدیگر زندگی می‌کنند و از پس مشکلات برآمده‌اند دیده‌اید. آن دسته که عکس‌های دوستانه و محبت‌آمیزشان دست‌به‌دست می‌شود و شبیه الگوواره‌ای در شبکه‌های اجتماعی می‌چرخد.
رئیس‌جمهور در سفر استانی البرز تأکید کرد:

راهبرد اصلی امروز نظام؛ امیدآفرینی نسبت به آینده

نوزدهمین سفر استانی رئیس‌جمهور به مقصد استان البرز مشاهده عینی دولت از کمبودهای این استان متصل به پایتخت را به همراه داشت.

ساخت 120 هزار واحد مسکونی

در همشهری آنلاین بخوانید

کریم کاپیتان بنزما

انتخابات فرانسه؛ رقابت تنگاتنگ مکرون و لوپن