17
یکشنبه 14 فروردین 1401
شماره 8465
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

همین حالا مجسمه شهریار را بسازید

یادداشت
ایرانی‌هایی که غروب جمعه برنامه قرعه‌کشی جام‌جهانی 2022 قطر را تماشا می‌کردند، چشم‌شان از یک‌سو به یکی از 8گروهی بود که به مرور تکمیل می‌شد و از سوی دیگر به یکی از آن 8نفری که برای برداشتن گوی‌ها روی سِن حضور داشت.
ویژه
اولین بازی‌‌های لیگ برتر ایران در سال1401 روز 12فروردین‌ماه برگزار شد و سپاهان و فولاد که برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌شوند، حریفان خود را شکست دادند.
هفته بیست‌وچهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران امروز با 2بازی پیگیری می‌شود.
جدول 8465
کریم انصاری‌فرد که برای بازی‌های فیفادی به اردوی ایران آمده بود با مصدومیت از ناحیه چشم به یونان برگشت.
جام جهانی قطر 2022
هفته 24

نباید بازی اول به انگلیس ببازیم

علیرضا بیرانوند در آخرین بازی دوباره دروازه‌بان فیکس تیم ملی شد. او درباره قرعه‌ای که نصیب ایران شده می‌گوید: به صعود از مرحله گروهی خوش‌بین هستم
علیرضا بیرانوند بعد از 4بازی نیمکت‌نشینی در مرحله مقدماتی جام‌جهانی، سرانجام در آخرین بازی برابر لبنان درون دروازه ایستاد تا دوباره جایگاهش را در ترکیب ثابت ایران به‌دست بیاورد.
سیاسی‌ترین قرعه تاریخ

سیاسی‌ترین قرعه تاریخ

بررسی گروه‌بندی قرعه‌کشی جام جهانی2022 نشان می‌دهد ایران در مقایسه با سایر تیم‌های آسیایی در گروهی نسبتاً ساده اما تنش‌زا افتاده است
قرعه‌کشی جام جهانی2022 را که جمعه‌شب در قطر برگزار شد، حتما دنبال کرده و احتمالا از قرعه نه‌ سخت و نه آسان ایران خوشحال شده‌اید.
3چهره جنجالی شروع سال
قرن جدید برای فوتبال ایران  پرهیاهو آغاز شد؛ چه کسانی بیشتر در بورس بودند؟
روزهای آغازین سال1401 برای فوتبال ایران بسیار پرخبر بود که خب بخشی از آن هم مربوط می‌شد به برگزاری آخرین مسابقات تیم ملی در مرحله انتخابی جام‌جهانی.
درحالی‌که همه گیج نخستین روز کاری سال جدید هستیم و غیراز قرعه‌کشی جام‌جهانی، چندان پیگیر مسابقات فوتبال نبوده‌ایم، از دیروز مسابقات باشگاهی فوتبال در اروپا آغاز شده؛

میلان به دنبال طارمی

سوژه روز
کالچو مرکاتو در گزارشی مدعی شده مهدی طارمی مورد توجه باشگاه میلان قرار گرفته تا برای فصل آینده جانشین زلاتان ابراهیموویچ در خط حمله این تیم ایتالیایی شود.

جدول‌اعداد | 4174

اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
نفت آبادان اواخر سال گذشته پرسپولیس را شکست داد و روی معادلات صدر جدول اثر عمیقی گذاشت. آن برد بزرگ، بیش از پیش منصوریان و تیمش را در کانون توجهات قرار داد.
با نفرات جدیدی که در 2بازی اخیر برای تیم ملی به میدان رفتند، تعداد ملی‌پوشانی که تحت هدایت اسکوچیچ برای تیم ملی بازی کرده‌اند به 37نفر رسید.
به جرأت می‌‌توان گفت 2 دیدار رفت و برگشت مصر و سنگال در انتخابی جام‌جهانی2022 قطر، در ایران هم با همان حساسیت موجود در قاره آفریقا دنبال شد.