16
یکشنبه 14 فروردین 1401
شماره 8465
بازار
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
خرما از ماه رمضان سال قبل تا امسال به‌طور میانگین ۵۰درصد افزایش قیمت داشته است
مقایسه قیمت انواع میوه‌ در میادین میوه و تره‌بار نشان می‌دهد با وجود ثابت ماندن نرخ بعضی اقلام، قیمت میوه‌های پرتقاضا در هفته اول امسال نسبت به نوروز سال گذشته به‌طور میانگین ۱۳درصد افزایش یافته است.
قاسم نوده فراهانی، رئیس اتاق اصناف تهران گفت: امسال فعالیت واحدهای صنفی تهیه، طبخ و توزیع غذا ازجمله اغذیه‌فروشی، رستوران‌های داخل‌شهری، چلوکبابی‌ها، کبابی‌ها، فست‌فودی‌ها، جگرکی‌ها، آبمیوه و بستنی، قهوه‌سراها، کافی‌شاپ‌‌ها، قهوه‌خانه‌ها، سفره‌خانه‌ها اعم از سنتی و عادی و... از اذان مغرب تا اذان صبح است و اجازه فعالیت و یا عرضه مواد غذایی در واحد صنفی خود را نداشته و صرفا یک ساعت قبل از اذان مغرب می‌توانند به‌صورت بیرون‌بر فعالیت کنند.
بازار سرمایه
ابهام 2ماه اخیر مربوط به دریافت مالیات از سود سپرده بانکی صندوق‌های سرمایه‌گذاری با نامه رئیس سازمان امور مالیاتی به پایان رسید و این صندوق‌ها از پرداخت معاف شدند.
وعده رئیس‌هیأت‌مدیره اتحادیه مرغ تخم‌گذار تهران در آغاز ماه رمضان

قیمت تخم‌مرغ قطعا کاهش می‌یابد

با وجود تولید روزانه 3هزار تن تخم‌مرغ و ادامه روند واردات، شکاف عمیقی میان قیمت هر شانه تخم‌مرغ در بازار با نرخ مصوب 43هزار تومانی این محصول وجود دارد
گزارش
رئیس هیأت‌مدیره اتحادیه مرغ تخم‌گذار تهران با اشاره به کاهش مصرف تخم‌مرغ در ماه رمضان و همچنین با گرم شدن هوا از کاهش قطعی قیمت تخم‌مرغ درآینده نزدیک خبر داد. ناصر نبی‌پور در گفت‌‌وگو با همشهری، علت افزایش قیمت تخم‌مرغ در ماه‌های پایانی سال‌گذشته و 2 هفته اخیر را توزیع نامناسب نهاده‌های دام و طیور اعلام کرد
شروع بهاری بورس

شروع بهاری بورس

رشد قیمت‌های جهانی، چشم‌انداز امیدبخشی را برای شاخص بورس در سال جدید به‌وجود آورده است
بورس تهران سال جدید را با صعود آغاز کرد؛ به‌طوری که در همان هفته نخست سال جدید شاخص بورس 3درصد رشد کرد.
از بازار چه خبر؟
با آغاز ماه مبارک رمضان قیمت مواد غذایی پرمصرف مثل برنج، گوشت قرمز، مرغ و دیگر اقلام، مورد توجه مصرف‌کنندگان قرار گرفته است.