03
یکشنبه 14 فروردین 1401
شماره 8465
شهر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
مهدی پیرهادی، رئیس کمیسیون سلامت محیط‌زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه 4هزار و ۴۲۸هکتار از سطح شهر تهران به‌عنوان محدوده‌ بافت فرسوده شناخته می‌شود،
شهرداری نهادی خدماتی و اجتماعی است.
2سال بعد از هجوم کرونا به ایران، در نوروز 1401باز هم سفر‌های نوروزی شدت گرفت و جاده‌ها و هتل‌های شهرستان‌ها پر از جمعیت شدند، اما اتفاق دیگری که در این میان رخ داد، شکستن رکورد‌های گردشگری در داخل پایتخت بود.
گزارش 2
مانند سال‌های گذشته امسال نیز در روز جمهوری اسلامی، بلندترین پرچم کشور با حضور شهردار تهران و همچنین مسئولان کشوری و لشکری، نمایندگان خارجی و رؤسای هیأت‌های دیپلماتیک مقیم تهران بر میله پرچم بلند اراضی عباس‌آباد برافراشته شد.

30 اقدام شهرداری در 6 ماه

شهرداری تهران در دوره جدید به‌طور میانگین هر ماه 5 اقدام قابل توجه انجام داده است
گزارش
علیرضا زاکانی، 11شهریور ماه 1400 رسما سکاندار شهرداری تهران شد و حدود یک‌ماه بعد از آن، یعنی پس از برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته اقدامات عملی را آغاز کرد.
PDF شهر
کوتاه شهر
معاون ساماندهی حمل ‌و نقل بار و کالای شهرداری تهران گفت: وانت‌بارهای پلاک عمومی که زیر سه و نیم تن هستند به شرطی که در سامانه شهرداری ثبت‌نام کنند و پروانه فعالیت ناوگان و پروانه اشتغال راننده را اخذ و «باربرگ» را نیز دریافت کنند، مشمول تخفیف ۱۰۰درصدی می‌شوند.