17
چهار شنبه 29 دی 1400
شماره 8417
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

کرامات دکتر

بیژن ذوالفقارنسب یک هفته بعد از حضور در پرسپولیس، همه را شگفت‌زده کرده است
یادداشت
پرسپولیس مدت‌ها از نظر مدیریتی بلاتکلیف بود و با سرپرست موقت اداره می‌شد. وزارت ورزش در این مدت تلاش کرد با وسواس و حوصله یک تیم مدیریتی جدید برای این باشگاه انتخاب کند.
ویژه
نیمی از 8تیم حاضر در مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌حذفی در فصل گذشته، امسال از دور رقابت‌ها حذف شده و راهی به جمع 8تیم پیدا نکرده‌اند. مهم‌ترین تیم‌های حذف‌شده سپاهان و فولاد هستند که از قضا فصل گذشته در یک‌چهارم مقابل یکدیگر قرار گرفته بودند اما امسال هر دوی آنها در آستانه یک‌چهارم نهایی با ضربات پنالتی حذف شدند.
هفته گذشته وزیر ورزش رسما رضا درویش، مدیرعامل سابق باشگاه سایپا را به‌عنوان مدیرعامل جدید پرسپولیس انتخاب کرد.
کی‌روش استنلی هم روز گذشته نتوانست به داد امیر قلعه‌نویی برسد و جلوی حذف این مربی و تیمش را از جام‌حذفی بگیرد.
داریوش حضرت‌قلی‌زاده بدون شک پدیده مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور بود که به میزبانی گرگان برگزار شد.
فوتبال ایران در یک اتفاق نادر بخت آن را داشت که در مراسم برترین‌های سال2021 فیفا سهمی را از آن خود کند، اما این اتفاق رخ نداد.
طبق زمانبندی محمدرضا زنوزی، تراکتور این روزها باید برای قهرمانی در آسیا می‌جنگید، اما کار این تیم به جایی کشیده که اگر کمی شل بگیرد، خطر سقوط به دسته پایین‌تر تهدیدش می‌کند.

حق به حقدار رسید

فیفا جایزه بهترین بازیکن سال را با نظر هواداران، اهالی رسانه کاپیتان‌‌ها و سرمربیان تیم‌های ملی به لواندوفسکی داد
جایزه بهترین‌های سال2021 که در مراسم بهترین‌های فیفا اعلام شد و مهم‌ترین جایزه یعنی بهترین بازیکن مرد سال به لواندوفسکی رسید، باز هم ابهاماتی در‌بر‌داشت.
سوغات اصفهان،‌فراتر از صعود

سوغات اصفهان،‌فراتر از صعود

به 6 دلیل برتری برابر ذوب‌آهن فقط یک پیروزی ساده برای پرسپولیس نبود
این فصل آنقدر بازی ضعیف و کم‌رمق از پرسپولیس دیده بودیم که باور نمایش عصر دوشنبه این تیم در فولادشهر دشوار به‌نظر می‌رسید.
زیرحلقه / دور دوم
دور دوم بازی‌های گروهی لیگ بسکتبال در حال برگزاری است.

جدول‌اعداد | 4126

اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.

جدول 8417

جدول 8417

پخش زنده روز

پخش زنده روز
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
تجربه تاریخی نشان می‌دهد یکی از نشانه‌های وقوع بحران در هر تیمی، استفاده از کلمه «هوادار واقعی» است. یعنی هر جا این کلمه را شنیدید، یقین کنید که اوضاع خراب است.
پرسپولیس در حالی ذوب‌آهن را 3 بر صفر برد که هر دو تیم تقریبا به یک اندازه حمله کردند و شوت زدند اما امید گل پرسپولیسی‌ها خیلی بیشتر از حریف بود.
لیگ برتر ایران جام خلیج فارس -فصل بیست ویکم