22
چهار شنبه 29 دی 1400
شماره 8417
ایثار و مقاومت
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
حالا که این روزها به مناسبت سالروز وفات حضرت ‌ام‌البنین، مادر قمربنی‌هاشم حضرت عباسع همه جا صحبت از تکریم مادران و همسران شهداست چه خوب است که یادی از مادران چشم به‌راه داشته باشیم.
در جریان حمله پهپادی آمریکایی به فرودگاه بغداد که منجر به شهادت حاج قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد، ۴ نفر از همراهان سردار نیز به شهادت رسیدند.
همان پشت تلفن که با هم قرار می‌گذاریم به سراغ حساب دفتری اهالی نیازمند محل برویم، با من شرط می‌کند که نه عکس می‌اندازد و نه راضی است که نامش نوشته شود. وقتی می‌گوییم اینطور که نمی‌شود در جوابمان می‌گوید: «پس شما را به خیر و ما را به سلامت».

حال این کودکان با «ترنم» خوش است

روایتی از فعالیت خیریه دانشجویی تعالی راه نیکی و مهر، حامی کودکان مبتلا به بیماری خاص
گزارش
گرچه این روزها دغدغه‌ها بسیار است اما هنوز هم مصداق این بیت از شیخ اجل سعدی که می‌گفت «دوست آن باشد که گیرد دست دوست/ در پریشان حالی و درماندگی» را می‌توان به وفور در این شهر پیدا کرد. نمونه آن «خیریه دانشجویی تعالی راه نیکی و مهرترنم» است که رسالتش نشاندن لبخند بر لبان کودکان بیمار و نیازمند است.
روایت حماسه مردان آتش

روایت حماسه مردان آتش

هنوز اشک و بغض چشمان خانواده‌های شهید آتش‌نشان در حادثه پلاسکو خشک نشده و این داغ برای این عزیزان همیشه تازه است اما روزهای واپسین دی‌ماه برای آنها سخت‌تر از همیشه می‌گذرد.
تماشای رایگان «تک‌تیرانداز»
تماشای رایگان «تک‌تیرانداز»
موضوع قهرمان‌پردازی یا قهرمان‌سازی‌ در سینما چنان پراهمیت است که برخی فیلمسازان سراغ این دست آثار سینمایی که ساخت تاریخ و هویت یک ملت را به دوش می‌کشند، رفته‌اند. یکی از این آثار که اخیرا در سینماهای کشور به نمایش درآمد، فیلم سینمایی «تک‌تیرانداز» است. این فیلم به بخش‌هایی از زندگی شهید «عبدالرسول زرین» تک‌تیرانداز دلیر ایرانی می‌پردازد که در دوران دفاع‌مقدس به‌خوبی درخشید.
مادران شهدا به‌خصوص شهدای دفاع‌مقدس در سن پیری قرار دارند. شهرداری باید به دور از قضاوت‌ها و سرزنش‌های احتمالی به این افراد کمک کند؛ چون این افراد سالمند و ناتوان نیازمند کمک هستند.