05
چهار شنبه 29 دی 1400
شماره 8417
اجتماعی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

۷ میلیارد دلار، هزینه مرگ ناشی از آلودگی هوا در ایران

سلامت
وزارت بهداشت، به‌مناسبت 29دی که روز ملی هوای پاک است، در بیانیه‌ای بر لزوم اجرای درست قانون هوای پاک در کشور تأکید کرد.
ویژه
انسیه خزعلی، در نشست خبری ستاد بزرگداشت هفته مقام زن و روز مادر، با تبریک این روز گفت: حذف معاونت امور زنان و خانواده از شورای‌عالی انقلاب فرهنگی در حد پیشنهادهایی است که در شورا آورده می‌شود اما قطعی نیست.
احمد وحیدی در نشست مشترک با وزرای علوم، تحقیقات و فناوری و آموزش و پرورش در جهت اجرای دستور رئیس‌جمهوری نسبت به هماهنگی وزارتخانه‌های علوم، تحقیقات و فناوری، آموزش و پرورش و بهداشت برای بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها، گفت: با روند مناسب واکسیناسیون افراد بالای ۱۲ سال در کشور دلیلی برای تداوم روند تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها وجود ندارد.
رعایت پروتکل‌های بهداشتی اواسط شهریور امسال به کمتر از 50درصد رسید و با وجود توصیه‌های شدید به افزایش رعایت این پروتکل‌ها پوشش ماسک، فاصله‌گذاری فیزیکی، تهویه مناسب و بهداشت فردی روند صعودی آن حتی در مواجهه با سویه جدید یعنی اومیکرون هم محسوس نبود.

دانش‌آموزان «شاد» را هک می‌کنند

اطلاعات جدید درباره کلاهبرداری و سوء‌استفاده از سامانه شاد به نقل از رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا
گزارش
مدتی پیش رئیس پلیس فتای کرمان خبر داد که شیادان مجازی به سامانه «شاد» رسوخ کرده‌اند و از معلم و مدیر گرفته تا دانش‌آموز و والدین آنها کلاهبرداری می‌کنند. بلافاصله چند روز بعد رئیس پلیس فتای آذربایجان غربی هم از رخداد مواردی مشابه برای کاربران شاد در این استان خبر داد.
PDF اجتماعی
کوتاه اجتماعی
بیش از 3هزار آمبولانس با بالای 14سال عمر، از ناوگان اورژانس کشور در سال آینده خارج می‌شوند. حدود ۲۵۰۰ دستگاه آمبولانس دیگر عمرشان بین ۵ تا ۱۰ سال است و روزبه‌روز فرسوده می‌شوند.
وضعیت بازرسی از اصناف در طرح مدیریت هوشمند هفته سوم دی