06
چهار شنبه 29 دی 1400
شماره 8417
بین‌الملل
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
پایگاه اینترنتی اکسیوس روز گذشته مدعی شد که امارات از دولت بایدن درخواست کرده تا بار دیگر جنبش انصارالله یمن را به لیست گروه‌های تروریستی اضافه کند.
ماجرای رسوایی بوریس جانسون به‌خاطر شرکت در مهمانی دفتر نخست‌وزیری در اوج شیوع کرونا در سال‌2020 همچنان ادامه دارد.
بسیاری گمان می‌کردند با شکست ترامپ در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، بار دیگر ثبات سیاسی به این کشور بازمی‌گردد. در واقعیت اما چنین نشد و تنها چند ماه پس از روی کار آمدن دولت بایدن، بحران‌های داخلی و خارجی یکی پس از دیگری اقتصاد و ثبات سیاسی آمریکا را به چالش کشید.

2022؛ سال‌ سرنوشت‌ اروپا

اروپایی‌ها در سال 2022 ضمن عبور از اختلافات داخلی، باید جایگاه خود را مقابل قدرت‌های جهانی چین، روسیه و آمریکا تعیین کنند
گزارش
برای رهبران اتحادیه اروپا که سودای توسعه قدرت ژئوپولیتیک اروپا را در سر دارند، سال2022 سال پرچالش و سرنوشت‌سازی خواهد بود. طی 2سال گذشته، همه‌گیری کرونا و چالش‌های سیاسی مختلف، بسیاری از تلاش‌های آنها را برای تقویت قدرت قاره سبز بی‌ثمر گذاشته است.

نقل‌قول‌خبر/ بن والاس وزیر دفاع انگلیس

بعد از اینکه روسیه حدود 100هزار نیروی خود را در مرز اوکراین مستقر کرد، ما نیز تسلیحات ضدتانک به اوکراین می‌دهیم تا کی‌یف بتواند از خود دفاع کند. همچنین تیم کوچکی از نیروهای انگلیسی را برای آموزش‌دادن به اوکراین اعزام خواهیم کرد.
با مردم/ مراکز واکسیناسیون همچنان آسترازنکا ندارند
بسیاری از مراکز واکسیناسیون یا حداقل آنهایی که ما در کرج و تهران مراجعه کردیم همچنان عنوان می‌کنند واکسن آسترازنکا نداریم درحالی‌که افرادی که 2 دوز اول را آسترازنکا زده‌اند مجبورند که دوز بوستر را هم همین واکسن بزنند.
PDF بین‌الملل
کوتاه بین‌الملل
روابط‌عمومی منطقه12 شهرداری تهران پیرو چاپ پیام مردمی با عنوان «سد معبر دستفروشان در چهارراه استانبول» در ستون با مردم روز 16 آذرماه پاسخ داده است: طی بازدید به عمل آمده این محل دارای مکان پارک حاشیه‌ای موتور در مقابل پاساژ کمپانی است و ساماندهی موتورسواران در همان محدوده اجرا شده و با سد معبر در مسیر برخورد می‌شود.