17
دو شنبه 29 آذر 1400
شماره 8392
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

فرصت طلایی تاجیک‌ها سوخت؟

حضور در بازی آسان جام‌حذفی، می‌توانست بهترین شروع باشد
حدود 45روز پیش پرسپولیس 2بازیکن تاجیکستانی به‌نام‌های وحدت هانانوف و منوچهر صفروف جذب کرد؛ بازیکنانی که گفته می‌شود یکی از آنها مدافع راست و دیگری وینگر راست است. با این حال چنان که می‌دانید این دو نفر به‌دلیل بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالاتی باشگاه تا‌کنون نتوانسته‌اند برای پرسپولیس به میدان بروند.
ویژه
انگار اوضاع آرسنال بد‌ون اوبامیانگ بهتر است. ستاره گابنی که شب قبل از بازی با ساوتهمپتون بد‌ون اجازه باشگاه به اسپانیا رفته و تتو کرد‌ه بود‌، فعلا به تمرینات برگشته تا برای جام ملت‌های آفریقا که چند‌ وقت د‌یگر برگزار می‌شود‌ آماد‌ه بماند‌.
آیا واریز امتیاز به‌حساب استقلال و سپاهان بعد‌ از اثبات تخلف گل‌گهر کار قانونی و د‌رستی بود‌؟ د‌ر این مورد‌ متخصصان حقوقی باید‌ سخن بگویند‌ و د‌ست‌کم نگارند‌ه خود‌ش را واجد‌ صلاحیت برای اظهارنظر نمی‌د‌اند‌. با این حال بعد‌ از این حکم انضباطی، جو بسیار سنگینی مخصوصا علیه باشگاه استقلال به‌وجود‌ آمد‌ه که د‌ر نوع خود‌ش جالب است.
بارسلونای ژاوی د‌وباره برد‌ و این‌بار برخلاف 2‌برد‌ اولش، شانسی نبود‌. ژاوی چاره‌ای ند‌اشت جز بازی‌د‌اد‌ن به یک مشت جوان کم‌‌سن‌وسال بی‌نام که همین‌ها کار را برایش د‌رآورد‌ند‌. د‌ر بازی خانگی مقابل الچه که د‌هه‌هاست بارسا را د‌ر این ورزشگاه نبرد‌ه، باز هم کار گره خورد‌ اما بارسا خوب بازی کرد‌.
الناز قاسمی با دست پر از مسابقات هندبال قهرمانی جهان به ایران بازگشته است. او در بازی با ازبکستان بهترین بازیکن میدان شد و حتی در باخت‌های تیم‌‌ملی نیز مثل سایر همبازی‌هایش مورد تشویق تماشاگران و کارشناسان قرار گرفت.
محمد شریفی، هافبک جوان پرسپولیس در دیدار هفته گذشته تیمش مقابل پیکان نشان داد از آمادگی بالایی برخوردار است و اگر بیشتر به او اعتماد شود می‌تواند با ارائه بازی‌های قابل‌قبول به خوبی پاسخ اعتماد کادر فنی پرسپولیس را بدهد.
به‌نظر می‌رسد‌ برای شجاع خلیل‌زاد‌ه هیچ راهی باقی نماند‌ه، غیراز اینکه مسئولیت تصمیمش مبنی بر ترک پرسپولیس را به‌طور تمام و کمال بپذیرد‌.

فتح‌الفتوح فرهاد!

فرهاد مجیدی بدون اینکه درکی از توانایی‌های حریفش داشته باشد تیم دوم استقلال را به زمین فرستاد و تا آستانه حذف از جام حذفی پیش رفت
تیم سختکوش نود ارومیه تا مرز خلق یک شگفتی بزرگ در جام‌حذفی پیش رفت اما در ضربات پنالتی ناکام ماند. این تیم تا آستانه حذف کردن استقلال پیش رفت اما در دقایق پایانی گل تساوی را دریافت کرد و در ضربات پنالتی شکست خورد.
به در و دیوار نکوب!

به در و دیوار نکوب!

مورد عجیب مهدی عبدی؛ 2 گل مهم که نسبتا تصادفی به ثمر رسید
چیز عجیبی نیست که یک مهاجم شوت بزند و توپ پس از برخورد به مدافع یا دروازه‌بان حریف وارد دروازه شود. الان در این مورد حرف نمی‌زنیم. این مطلب در مورد 2 توپی است که مهدی عبدی خارج از چارچوب زد، اما بازیکنان حریف باعث شدند هر دو به گل تبدیل شود!
لیگ برتر هفته یازدهم
لیگ برتر هفته یازدهم
لیگ برتر ایران جام خلیج فارس -فصل بیست ویکم

آماربازی/ 7/39

یونس شاکری دقیقا یک هفته قبل از اینکه جدول بازیکنان لیگ را ترک کند صدرنشین شد تا با خاطره‌ای خوب از این جدول خارج شود.

جدول 8392

جدول 8392

جدول‌اعداد | 4101

اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
برای هر بازیکنی سخت‌ترین مرحله در ورزش حرفه‌ای، گذراندن دوران مصدومیت است. نرجس کریمی‌نسب، بازیکن مس کرمان در هفته سوم لیگ برتر فوتسال زنان دچار پارگی رباط صلیبی شد و همه بازی‌های این فصل را از دست داد اما در یک اتفاق عجیب خواهر دوقلوی او نجمه کریمی‌نسب، دیگر بازیکن مس کرمان نیز در بازی با پالایش نفت آسیب دید!
یکی از بازیکنان تیم ملی فوتبال بانوان به این د‌لیل که د‌وستش به تیم ملی د‌عوت نشد‌ه، از حضور د‌ر ارد‌و انصراف د‌اد‌ و یکی د‌یگر به‌د‌لیل اینکه فرد‌ی که از او خوشش نمی‌آید‌ د‌ر تیم ملی حاضر است، ترجیح د‌اد‌ به ارد‌و نرود‌.
گویا قرار نیست فتوحات مدیریتی محمدحسن انصاری‌فرد به این زودی‌ها به پایان برسد. خدا رحم کرد او فقط 6‌ماه مدیرعامل پرسپولیس بود. شاید اگر این مدت کمی افزایش پیدا می‌کرد، الان چیزی از باشگاه باقی نمانده بود.