• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
دو شنبه 29 آذر 1400
کد مطلب : 148621
+
-

آماربازی/ 7/39

یونس شاکری دقیقا یک هفته قبل از اینکه جدول بازیکنان لیگ را ترک کند صدرنشین شد تا با خاطره‌ای خوب از این جدول خارج شود. مهاجم گل‌گهر در 4هفته ابتدایی این فصل برای تیمش بازی کرد و با میانگین امتیاز 7.39 جزو بهترین بازیکنان لیگ بود. او در هفته چهارم مصدوم شد تا برای چند‌ماه خانه‌نشین شود. اما در رده‌بندی بازیکنان در سایت متریکا حضور داشت تا اینکه این هفته همسایه‌هایش در صدر جدول نمرات پایینی گرفتند و او با همان امتیاز قبلی صدرنشین شد. البته چون شرط ماندن در جدول متریکا، حضور در یک‌سوم بازی‌های برگزارشده است، شاکری در پایان هفته یازدهم از جدول خارج خواهد شد. او که در 4بازی یک گل زده و 2پاس گل هم داده بود، در نیم‌فصل دوم به میادین برخواهد گشت.

 7/35
دانیال اسماعیلی‌فر که در این فصل بیش از هر بازیکن دیگری صدرنشین جدول بازیکنان بوده با امتیازات پایینی که در 2 هفته اخیر گرفت میانگین امتیازاتش افت کرد و صدر جدول را به یونس شاکری بخشید. مدافع راست سپاهان طی 10بازی، 3گل و 3پاس گل برای تیمش داشته، در تکل‌های موفق دومین بازیکن و در دریبل‌زنی سومین بازیکن برتر تیم خودش بوده است. او یک‌بار برترین بازیکن میدان شده و در هفته هشتم مقابل گل‌گهر با وجود شکست 4بر2 تیمش در جریان بازی، با کسب نمره 8.10 بهترین عملکرد خود را در طول این فصل داشته است. اسماعیلی‌فر حالا با میانگین امتیاز 7.35 بهترین بازیکن سپاهان و دومین بازیکن برتر لیگ است.

7/24
 امید عالیشاه در ادامه پیشروی‌هایش در جدول بازیکنان لیگ، این هفته به رتبه سوم رسید. عالیشاه چند هفته‌ای است به درخشان‌ترین بازیکن پرسپولیس تبدیل شده و با کسب امتیازات عالی، رتبه‌اش را در جدول بازیکنان هفته‌به‌هفته بهتر می‌کند. او در هفته نهم مقابل هوادار با کسب نمره 8.35 بهترین عملکرد این فصلش را داشت و بهترین بازیکن زمین شد. در هفته دهم نیز عالیشاه با ارسال یک پاس گل دیگر و با نمره7.60 بهترین بازیکن مسابقه پرسپولیس و پیکان بود. او حالا با میانگین امتیاز7.24 بالاتر از سیدجلال و امیری بهترین بازیکن پرسپولیس است و در جدول کلی بازیکنان لیگ نیز بعد از شاکری و اسماعیلی‌فر رتبه سوم را دارد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید