• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
دو شنبه 29 آذر 1400
کد مطلب : 148618
+
-

نکته بازی/ خدا رحم کرد 6‌ماه تشریف داشتید


گویا قرار نیست فتوحات مدیریتی محمدحسن انصاری‌فرد به این زودی‌ها به پایان برسد. خدا رحم کرد او فقط 6‌ماه مدیرعامل پرسپولیس بود. شاید اگر این مدت کمی افزایش پیدا می‌کرد، الان چیزی از باشگاه باقی نمانده بود. به هر حال بعد از داستان‌های مربوط به کالدرون و اوساگونا و رادوشوویچ و... این بار شکایت آنتونی استوکس از سرخپوشان به نتیجه رسیده و فیفا باشگاه ایرانی را به پرداخت 80هزار دلار به این بازیکن ایرلندی محکوم کرده است. استوکس که سابقه بی‌انضباطی‌اش فقط بر خواجه حافظ شیرازی پنهان بود، با دستور مستقیم انصاری‌فرد جذب شد و 150هزار دلار پیش‌پرداخت گرفت. او حالا با دریافت 80هزار دلار دیگر، پرسپولیس را 230هزار تا پیاده کرده، درحالی‌که کمتر از یک ساعت برای این تیم به میدان رفته است!

اینها که اصلا شکست نیست

کارلوس کی‌روش که این روزها به‌شدت از سوی منتقدان مصری تحت فشار است، در نشست خبری پیش از بازی رده‌بندی جام ملت‌های عرب گفته بود: «شکست در قاموس من نیست و اصلا چنین کلمه‌ای را نمی‌شناسم.» طوری که انگار استاد تا حالا 200 قهرمانی کسب کرده و همه تیم‌ها را برده است. او البته در همین بازی هم موفق نبود و در ضربات پنالتی برابر قطر شکست خورد. خب البته اینها که باخت نیست، همه‌اش خطای دید و چه بسا جوسازی رسانه‌ها است. کی‌روش به قطر نباخت، به تونس هم نباخت، قبل از آن در ایران برابر ژاپن، عراق، بوسنی، لبنان و... هم نباخت و روی نیمکت تیم ملی پرتغال هم به اسپانیا نباخت. او یک مربی بیگانه با باخت است که تیمش را با تاکتیک‌های سراسر تهاجمی به میدان می‌فرستد.

یعنی چی این حرف؟

با مسجل شدن اشتباه گل‌گهر در بازی دادن به فوتبالیست گابنی، کمیته انضباطی تمام مسابقاتی که این بازیکن در آنها حضور داشته را 3 بر صفر به زیان گل‌گهر اعلام کرده است. بر این اساس 2 امتیاز هم به‌حساب استقلال واریز شد. حالا اینکه آیا چنین حکمی عادلانه بوده یا نه، یک بحث تخصصی است که شاید اظهارنظر در مورد آن در صلاحیت ما نباشد، اما واکنش فرهاد مجیدی به موضوع آدم را متحیر می‌کند. سرمربی استقلال گفته: «شرایط لیگ طوری است که امکان ندارد یک تیم با یک یا ۲امتیاز، قهرمانی را از دست بدهد.» واقعا یعنی چی این حرف؟ این همه اتفاق افتاده که قهرمان لیگ حتی به‌خاطر تفاضل گل عوض شده است، بعد چطور مجیدی می‌گوید 2 امتیاز مهم نیست؟ حال شما خوب است برادر؟






 

این خبر را به اشتراک بگذارید