17
سه شنبه 16 آذر 1400
شماره 8381
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

تحول با یک جلسه تمرین

منچستریونایتد شباهتی به تیم اوله و مورینیو نداشت
منچستریونایتد با تنها یک جلسه تمرین زیرنظر رالف رانگنیک ناگهان متحول شد و یک بازی برتر را برابر کریستال‌پالاس انجام داد. این برد مقابل تیمی که منچسترسیتی را در این فصل شکست داده، در حالی به‌دست آمد که ترکیب من‌یونایتد دقیقا مشابه ترکیب این تیم در بازی قبلی مقابل‌آرسنال بود. حالا رالف درستکار نخستین سرمربی آلمانی است که در نخستین بازی‌اش در لیگ برتر موفق به کسب پیروزی می‌شود.
ویژه
یکی از حاشیه‌های جالب داربی که چند روز بعد از مسابقه منتشر شد، داستان بازداشت موقت احسان پهلوان بود. گویا هافبک پرسپولیس که به‌دلیل مصدومیت این بازی را از دست داده بود، قصد داشت برای تماشای مسابقه راهی ورزشگاه آزادی شود، اما به اشتباه سر از یکی از اماکن تحت کنترل نیروی انتظامی در آورده و آنها هم او را بازداشت کرده‌اند.
در هفته هشتم لیگ برتر، هم رکورد بیشترین دقایقِ گل نزدن شکسته شد و هم رکورد بیشترین دقایقِ گل نخوردن. طولانی‌ترین زمان گل نزدن تا قبل از بازی‌های این هفته متعلق به تیم شهرخودرو مشهد بود که در هفته‌های ابتدایی این فصل 334دقیقه برای زدن نخستین گلش انتظار کشید.
محرومیت امیر علی‌اکبری از کشتی‌فرنگی به پایان رسید و او می‌تواند به این ورزش برگردد. قهرمان پیشین کشتی فرنگی جهان به‌دلیل اینکه 2 بار تست دوپینگش مثبت شد از حضور در کشتی به‌صورت مادام‌العمر محروم شده بود اما با تغییر قوانین این محرومیت به 8سال کاهش پیدا کرد و حالا او می‌تواند به کشتی برگردد.
نتیجه 41-9از شکست سنگین خبر می‌دهد؛ شکست تیم ملی هندبال زنان ایران از نروژ. اما دقایق بعد از بازی می‌گوید زنان ایران بازنده‌ای سربلند بودند؛ سایت فدراسیون جهانی از 4دقیقه اول بازی نوشت و از عملکرد ایران تمجید کرد.
پرسپولیس که تا پایان هفته پنجم تنها تیم بدون کلین‌شیت لیگ برتر به شمار می‌آمد، در 3 بازی اخیر این روند را تغییر داده و موفق به بسته نگه داشتن دروازه‌اش شده است. سرخپوشان 2 دیدار پیاپی را برابر نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان با پیروزی‌های مشابه یک بر صفر پشت سر گذاشتند و برابر استقلال هم تن به تساوی بدون گل دادند.
رودی ژستد، مهاجم استقلال هنوز در این تیم پایش به گلزنی باز نشده و همین موضوع فشارهای زیادی را روی او ایجاد کرده است. ژستد بعد از حضور در استقلال با استقبال هواداران این تیم در صفحات مجازی روبه‌‌رو شد و البته او هم‌اکنون هم طرفداران خاص خودش را دارد ولی برخی از هواداران استقلال نیز از عملکرد این بازیکن انتقاد کرده و بر این عقیده‌اند که فرهاد مجیدی با ازدست‌دادن مهاجمی مثل شیخ دیاباته، جانشین خوبی را برای او انتخاب نکرده است.

داربی افتضاحی بود!

شجاع خلیل‌زاده در گفت‌وگو با همشهری از داربی تهران، شانس قهرمانی پرسپولیس، شرایط تیم‌ملی، وضعیت اسکوچیچ و مهدی طارمی صحبت کرده است
شجاع خلیل‌زاده مدافع ایرانی باشگاه الریان، دومین فصل حضورش را در لیگ ستارگان قطر سپری می‌کند؛ کشوری که در یک‌دهه گذشته با تحول چشمگیری در فوتبال مواجه شده و حالا قرار است سال آینده میزبان جام‌جهانی هم باشد.
یک شب مانده به آخر

یک شب مانده به آخر

امشب و فرداشب تکلیف تیم‌های صعودکننده و حذف شده مرحله گروهی لیگ قهرمانان مشخص می‌شود
امشب و فرداشب آخرین هفته لیگ قهرمانان اروپا در مرحله گروهی هم به پایان می‌رسد و تکلیف 16تیم صعودکننده به مرحله یک‌هشتم و 8‌تیم راه‌یافته به لیگ اروپا هم مشخص می‌شود.
لیگ برتر ایران جام خلیج فارس -فصل بیست ویکم
لیگ برتر ایران جام خلیج فارس -فصل بیست ویکم
مقد‌ماتی جام جهانی - مرحله نهایی

جدول‌اعداد | 4090

اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.

جدول 8381

جدول 8381
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
مدت‌ها بود از تیم ملی بسکتبال، بازی تهاجمی و پرگل ندیده بودیم.
دومین جلسه کمیسیون ورزشکاران ایران در حالی به پایان رسید که 9عضو آن غایب بودند و جلسه با 11نفر آغاز شد. از این 11نفر، 4عضو به‌صورت انتصابی توسط رئیس کمیته ملی المپیک به کمیسیون اضافه شده بودند و در واقع در جلسه دوم 7عضو منتخب ورزشکاران حضور داشتند.
استقلالی‌ها که بدون کاپیتان اول‌شان در داربی حاضر شدند، باید برای چند هفته‌ای قید این بازیکن را بزنند. براساس اخباری که روز گذشته در رسانه‌ها منتشر شد، غفوری به دلیل مصدومیت از ناحیه دوقلوی پا، حداقل باید 2‌هفته‌ای بیرون بنشیند.