17
سه شنبه 9 آذر 1400
شماره 8375
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

وقتی نیازی به دویدن نداری

هفتمین توپ طلا ششمین هت‌تریک در پاس‌گل
مسی یک شب مانده به روزی که پیش‌بینی می‌شد هفتمین توپ طلای خود را رسما ببرد، در بازی با سنت‌اتین و در روزی که زیاد سرحال و روی فرم نبود و خیلی کم دوید، هر 3‌پاس‌گل پاری‌سن‌ژرمن را در پیروزی 3بریک خارج از خانه برای مارکینیوش‌2 و دی‌ماریا ارسال کرد.
ویژه
مایکل کریگ دومین تجربه‌اش به‌عنوان سرمربی موقت منچستریونایتد را هم با موفقیت پشت‌سر گذاشت. هافبک سابق منچستر که پس از اخراج سولسشائر و تا پیش از آمدن رالف رانگنیک، هدایت این تیم را در اختیار داشت، در بازی با تیم صدرنشین و قهرمان فصل قبل اروپا دست به ریسک بزرگی زد.
گاهی همه‌‌چیز عالی است و به‌طور همزمان شاهد درخشش کلی از بازیکنان ایرانی شاغل در لیگ‌های خارجی هستیم؛ گاهی هم مثل این هفته با یک برهوت کامل مواجهیم. هفته‌ای که گذشت تقریبا برای هیچ‌کدام از لژیونرهای فوتبال ایران در اروپا خوب نبود.
زمزمه‌های برکناری عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون پرورش‌اندام از حدود یک‌ماه پیش آغاز شد. این زمزمه‌ها ادامه پیدا کرد تا اینکه وزارت ورزش و جوانان با برگزاری مجمع فوق‌العاده برای این فدراسیون موافقت کرد و شایعه برکناری نصیرزاده قوت گرفت.
ستاره‌های اسنوکر جهان از روبه‌رو شدن با حسین وفایی وحشت دارند. او عادت کرده است ستاره‌ها را یکی پس از دیگری شکست دهد. وفایی همین یک‌ماه پیش در مسابقات انتخابی مسترز آلمان رونی سالیوان رنک3 جهان را شکست داد و این بار هم در مسابقات قهرمانی انگلستان مرد شماره‌یک جهان، مارک سلبی را برد. وفایی که هم‌اکنون رنک63 جهان را دارد، در دور اول با پانگ‌چون ژو بازی کرد. ژو که رنک66 است، مقابل وفایی 6 بر 4 شکست خورد. این پیروزی قابل پیش‌بینی بود اما بازی مهم برای وفایی، بازی بعدی بود.
بیشتر از 2 سال است که علی دایی در فوتبال ایران کار نمی‌کند. آخرین سمت او سرمربیگری سایپا بود که در فاصله 2 هفته به پایان لیگ نوزدهم به شکلی عجیب از آن برکنار شد.
سرانجام پس از 6ماه دوری از فوتبال و تحمل روزهای سخت و دوری از مادرید، سرخیو راموس توانست از ابتدا در ترکیب یک‌تیم فوتبال قرار بگیرد و بدون مشکل بازی کند. کاپیتان سابق رئال اولین‌بار با پیراهن پاری‌سن‌‌ژرمن دیده شد و اولین‌بار در کنار مسی بازی کرد.

سبقت قرمزها، سر پیچ داربی

در یک روز پر از اعتراض و بی‌نظمی، استقلال مساوی کرد و پرسپولیس برد تا در آستانه داربی تهران، قرمزها بالاتر از حریف قرار بگیرند
شکل و شمایل بازی‌های لیگ برتر فوتبال ایران در نخستین روز از هفته هفتم کاملا شبیه هفته‌های گذشته بود؛ بازی‌های زشت و کم‌گل با حاشیه‌های فراوان و اعتراض‌های تمام‌نشدنی به داوران! دیروز 5بازی برگزار شد که میانگین گل‌ در این بازی‌ها 1.4 بود اما پنالتی‌هایی که تیم‌ها از داوران طلبکار شدند خیلی بیشتر از اینها بود.
2 ابرستاره در کهکشان

2 ابرستاره در کهکشان

با زوج وینی و کریم هر چیزی امکان‌پذیر است
رئال‌مادرید که نزدیک بود پس از 15بازی در خانه به سه‌ویا ببازد، کام‌بک زد. رئال تا اینجای لالیگا 10‌امتیاز از 33امتیاز این فصلش را از کامبک به‌دست آورده. یک نکته جالب درباره کاسمیرو اینکه به‌نظر آنچلوتی این روزها با او رابطه چندان خوبی ندارد.
نقل قول
آرمین هادی‌، تکواندوکاری است که در بازی‌های المپیک توکیو به‌خاطر مصدومیت نتوانست خوب مبارزه کند و نتیجه نگرفت.
اگر همه اهالی فوتبال در سراسر جهان حق داشته باشند در ستایش از سیستم کمک‌داور ویدئویی سخن بگویند، این امتیاز برای مهدی شیری محفوظ نیست! وقتی شنیدیم شیری ابراز امیدواری کرده VAR هر چه سریع‌تر وارد فوتبال ایران شود، پشت‌مان تیر کشید.

آماربازی/ 291

تیم فولاد 291دقیقه است گل نخورده و امروز می‌تواند رکورد 2 تیم استقلال و سپاهان را در این زمینه بشکند. فولادی‌ها در 3هفته اول 7گل خورده بودند اما از هفته سوم به بعد هیچ گلی دریافت نکرده‌اند.

جدول‌اعداد | 4084

اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.

جدول 8375

جدول 8375
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
واقعیت اول؛ این یک اصل پذیرفته‌شده در سراسر جهان است که فوتبالیست‌های حرفه‌ای مثل برخی اقشار دیگر ازجمله خوانندگان، بازیگران سینما و... درآمدی بسیار بالاتر از میانگین جامعه کسب می‌کنند.
رقابت برای قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا هر سال دشوارتر از قبل می‌شود. ریخت‌وپاش سنگین باشگاه‌های عربی و شرقی از یک سو و محرومیت روزافزون فوتبال ایران از میزبانی از سوی دیگر باعث شده تیم‌های ما هر سال کار سخت‌تری برای پیشروی در این مسابقات داشته باشند.
الساندرا کمپدلی ایتالیایی سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران می‌شود. طبق خبری که روی سایت فدراسیون منتشر شده است، مذاکره با این مربی انجام شده و طرفین به توافق اولیه رسیده‌اند.