21
سه شنبه 9 آذر 1400
شماره 8375
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
رئیس پلیس تهران بزرگ از کشف 2هزار و ۶۷۰کیلو مواد‌مخدر در طرح ظفر 14و دستگیری ۸۵قاچاقچی عمده توسط مأموران پلیس مبارزه با مواد‌مخدر پایتخت خبر داد.
با شرایط کرونایی که معلوم نیست تا کی ادامه دارد و با تأکید بر حفظ امنیت رمز کارت‌های بانکی ضروری است همه ارائه‌دهندگان دستگاه‌های پوز بانکی حتما دستگاه رمز‌‌خوان در اختیار مشتری بگذارند یا اجازه دهند خود مشتری رمزش را وارد کند.
داخلی
ماموران پلیس برای دستگیری قاچاقچیان مواد‌مخدر در اسلامشهر راهی پاتوق آنها شده بودند اما یکی از قاچاقچیان مسلح با تیراندازی به‌سوی ماموران، یکی از آنها را به شهادت رساند و گریخت. این حادثه در حالی رقم خورد که در اهواز، اعضای یک تیم تروریستی که چندی قبل یکی از ماموران پلیس را به شهادت رسانده بودند، دستگیر شدند.
مرد معتاد که در جریان یک درگیری در شهرستان گرگان با تبر 2نفر را مجروح کرده بود از سوی پلیس دستگیر شد.
با پیدا شدن جسد مردی در دره فرحزاد، تحقیقات تیم جنایی برای رازگشایی از معمای این جنایت آغاز شده است.
زن میانسال برای مهاجرت به آمریکا با رئیس کمپ ترک اعتیاد همدست شد و نقشه ربودن دخترش را عملی کرد

توطئه مادر برای تصاحب اموال دخترش

پیگیری
زن میانسال که پس از فوت شوهرش قصد مهاجرت به آمریکا را داشت، برای تصاحب ارثیه نقشه عجیبی کشید. او با همدستی رئیس کمپ ترک اعتیاد دخترش را ربود و با انتقال به کمپ در آنجا زندانی کرد تا بتواند اموال وی را تصاحب کند. اما نقشه او آنطور که تصورش را می‌کرد پیش نرفت و دستش رو شد.
کلاهبرداری 700میلیونی در دکه روزنامه فروشی

کلاهبرداری 700میلیونی در دکه روزنامه فروشی

مرد روزنامه فروش با استفاده از دستگاه اسکیمر از مشتریانش 700میلیون تومان کلاهبرداری کرده بود، اما سرانجام توسط پلیس فتا دستگیر شد.به‌گزارش همشهری، از چندی قبل تعدادی از شهروندان در تهران با مراجعه به پلیس فتا مدعی شدند از حساب بانکی‌شان به‌صورت غیرمجاز برداشت شده است.
پاسخ مسئولان/جمع‌آوری پل‌های عابر تجریش با هدف تعریض پیاده‌روهاست
روابط عمومی منطقه یک شهرداری تهران پیرو چاپ پیام مردمی با عنوان «علت جمع‌آوری پل عابر مکانیزه در خیابان شهرداری میدان تجریش و چهار راه قدس» در ستون با مردم روز 16آبان پاسخ داده است