17
پنج شنبه 4 آذر 1400
شماره 8371
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

هیچ‌کس حریف پروفسور نیست

روزهای خوب چلسی با توخل ادامه دارد
تیم و سبک کاملا تدافعی یوونتوس و آلگری در لندن درهم شکست و خرد شد. باز هم مدافعان چلسی برای توماس توخل در این فصل گل زدند؛ این‌بار ریس جیمز و چالوبا. هر 2‌تیم اول هفته آینده در لیگ داخلی خود بازی سختی دارند.
ویژه
رشید مظاهری، دروازه‌بان استقلال در دیدار با گل‌گهر سیرجان برای دومین بار از فهرست 18‌نفره این تیم خط خورد. او در مسابقه با نساجی هم سکونشین شده بود تا حالا روشن شود هیچ جایگاهی در تفکرات مجیدی ندارد. فرهاد، علیرضا رضایی را جذب کرده که اعتقاد بسیار زیادی به او دارد. حسین حسینی هم کماکان هست؛ بنابراین عرصه بر رشید، تنگ تنگ است.
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جدول 8371
لیلی خرسند| ساعت17فردا از تیم مصطفی هاشمی رونمایی می‌شود. تیم ملی بسکتبال در پنجره اول مقدماتی جام‌جهانی 2023روز جمعه با بحرین بازی می‌کند، تیمی که بعد از 4سال سرمربی جدیدی روی نیمکت دارد.
یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی با نفت‌آبادان نیم ساعت یک نفس به زمین و زمان گیر داده و از همه‌‌چیز انتقاد کرده، بعد گفته: «چون ما آرام و ساکت هستیم این بلا را سرمان می‌آورند.»
زوانمیر سولدو با تیم تراکتور در 2بازی اول به 4امتیاز رسید و بیشتر از 4بازی قبلی برای این تیم امتیاز کسب کرد.

بازگشت بدون VAR

در هفته ششم لیگ برتر از جمع 6تیم بالای جدول که شانس صدرنشینی در پایان هفته ششم را داشتند فقط سپاهان بود که پیروز شد و سایر تیم‌ها با نتیجه مساوی متوقف شدند. پرسپولیس هم با یک برد سخت خودش را از رتبه هفتم به پله چهارم رساند.
پایان یک دهه حبس استعداد؟

پایان یک دهه حبس استعداد؟

نشانه‌ها از قطعی بودن جدایی سردار آزمون از لیگ روسیه خبر می‌دهند
قرارداد سردار آزمون با زنیت سن‌پترزبورگ در پایان فصل جاری خاتمه می‌یابد و این پنجره زمستانی، آخرین فرصت باشگاه روسیه‌ای است تا با فروش ستاره ایرانی کسب درآمد کند. اگر سردار در این زمستان هم جدا نشود، در شروع فصل جدید به‌عنوان بازیکن آزاد می‌تواند به هر تیمی که دلش خواست برود.
دوست دارم یک روز در منچستریونایتد بازی کنم
دوست دارم یک روز در منچستریونایتد بازی کنم
یونس دلفی که بعد از بهبود مصدومیتش به ترکیب گوریسا برگشته، در گفت‌وگو با همشهری از برنامه‌ها و رویاهای آینده‌اش می‌گوید
یونس دلفی چند سال پیش در استقلال خوزستان چهره شد و حتی چند تیم مطرح لیگ برتری هم به‌دنبال جذب این بازیکن بودند ولی او در سال2019 تصمیم به خروج از فوتبال ایران گرفت تا در فوتبال اروپا دنبال رسیدن به آرزوهایش باشد.

مقدماتی جام جهانی - مرحله نهایی

مقدماتی جام جهانی - مرحله نهایی

برنامه/ لیگ برتر- هفته هفتم

برنامه/ لیگ برتر- هفته هفتم
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
اعتراض برخی از روسای فدراسیون‌های ورزشی درخصوص کمبود بودجه و بی‌توجهی وزیر ورزش به این موضوع درنهایت با واکنش رئیس مجلس شورای اسلامی همراه شد.
در شرایطی که فضای فوتبال باشگاهی ایران شدیدترین حجم از بی‌احترامی برخی هواداران به یکدیگر و کری‌خوانی‌های دم‌دستی و سطح پایین را تجربه می‌کند، رقبای قاره‌ای مشغول کار هستند و هر روز هم قدرتمندتر می‌شوند.
لیگ برتر ایران جام خلیج فارس -فصل بیست ویکم