13
پنج شنبه 4 آذر 1400
شماره 8371
هوشمند
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
آرچی 6ماهه با شرایطی به دنیا آمد که خطوط رشد در جمجمه‌اش خیلی زود از بین رفت. والدین او باید تصمیم سختی می‌گرفتند؛ خطرات جراحی را انتخاب می‌کردند یا اجازه می‌دادند طبیعت مسیر خود را با تأثیرهای فیزیکی و روانی که ممکن است در پی داشته باشد، طی کند.
دانش
ماسک زدن برای کودکان در دوران همه‌گیری کووید-19درست مانند واکسن زدن به این گروه سنی، محل مناقشه شده است. تصمیم در مورد ماسک زدن کودکان خردسال یکی از چالش‌هایی است که بسیاری از والدین و نهادهای نظارتی در سراسر جهان با آن روبه‌رو هستند

اعتراض جهانی به جاسوسی اسرائیل

شرکت اپل به‌عنوان غول فناوری آمریکا از شرکت NSO، وابسته به رژیم صهیونیستی به‌دلیل جاسوسی از کاربرانش به دادگاه شکایت کرده است
امنیت سایبری
شرکت اپل شکایتی را در ایالات متحده علیه شرکت صهیونیستی NSO Group تنظیم کرده و این شرکت را متهم به استفاده از نرم‌افزار جاسوسی پگاسوس Pegasus خود برای هک کردن دستگاه‌های کاربران اپل کرده است.
پرتاب فضاپیما برای برخورد با سیارک

پرتاب فضاپیما برای برخورد با سیارک

سرانجام ناسا موشک حامل فضاپیمایی که قرار است در یک ماموریت آزمایشی برای تغییر مسیر یک سیارک به آن کوبیده شود پرتاب کرده است.
واکسیناسیون کودکان مانع جهش‌های جدید کرونا
واکسیناسیون کودکان مانع جهش‌های جدید کرونا
هر عفونت ویروسی چه در یک فرد بالغ در یمن اتفاق بیفتد یا در کودکی در آمریکا، به ویروس فرصت جدیدی برای جهش می‌دهد، اما محافظت از جمعیت بزرگ و کوچک در هر کجای دنیا این فرصت را برای جهش محدود می‌کند.