• پنج شنبه 4 آذر 1400
  • الْخَمِيس 19 ربیع الثانی 1443
  • 2021 Nov 25

تمام احتمالات بازگشت به آموزش‌ مجازی

درحالی‌که دبیر کمیته علمی ستاد ملی مبارزه با کرونا می‌گوید که باید در بازگشایی مدارس تجدیدنظر شود، معاون رسانه وزارت آموزش و پرورش در گفت‌و‌گو با همشهری عنوان می‌کند مجوز برگزاری کلاس‌های حضوری فقط به مدارس ایمن داده می‌شود
اظهارنظرهای دوگانه از سوی 2وزارتخانه بهداشت و آموزش و پرورش، درباره بازگشایی مدارس، ظاهرا تمامی ندارد.

آخر هفته درگذرگاه‌های پاییزی پایتخت

پاییز را با باران و خنکی هوا می‌شناسند، ولی مهم‌ترین نشانه آن برگ‌های زرد و نارنجی و قهوه‌ای درختان است.

برگ‌های پاییزی میدان مشق

ایده رویداد «پاییز برگ‌» از جایی به‌وجود آمد که فضای پاییزی را در میدان مشق می‌دیدم اما به‌دلیل قرار داشتن‌ برخی ساختمان‌های دولتی امکان تردد دائم شهروندان در این محدوده وجود نداشت.

سازوکار سرویس‌دهی بین‌استانی مترو‌بررسی شد

شهردار تهران دیروز هم با وزیر راه و شهرسازی جلسه‌ای داشت و هم با مدیرعامل شرکت توانیر. در جلسه نخست سازوکار سرویس‌دهی بین‌استانی متروی تهران بررسی شد و در جلسه دوم هم موضوعات مربوط به کاهش مصرف انرژی و هوشمندسازی.

اثربخشی ۹۵درصدی‌«پاستوکووک» در پیشگیری از کرونای شدید

رئیس انستیتو پاستور ایران از اثربخشی 95درصدی پاستوکووک در پیشگیری از ابتلا به کرونای شدید خبر داد و گفت که این واکسن تا 67درصد هم از ابتلا به کرونای علامت‌دار جلوگیری می‌کند.

عبور دلار از مرز حساس

روند صعودی قیمت دلار که از 10روز پیش آغاز شده دیروز هم ادامه یافت، روز چهارشنبه قیمت هر دلار آمریکا در آستانه آغاز مذاکرات هسته‌ای از مرز حساس 29هزار تومان عبور کرد.

از باغ‌ انار تا زمین خشخاش

تحولات افغانستان در ماه‌های اخیر باعث شده تا کشاورزان و باغداران این کشور برای تامین معاش خود رویه‌ای دیگر در پیش ‌گیرند؛ انتخاب آنها برای کشت امسال خشخاش است.

سرلشکر سلامی: تا پیروزی راه زیادی باقی نمانده است

روایت آخرین دقایق زندگی آرمان پای چوبه دار

مقابله با آسیب‌های اجتماعی در قلب تهران