21
پنج شنبه 4 آذر 1400
شماره 8371
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
داخلی
علاوه بر آرمان، 4قاتل دیگر نیز سحرگاه دیروز به سالن اجرای زندان رجایی‌شهر منتقل شدند که یکی از آنها قاتلی بود که 7سال پیش راننده وانتی را که در حال جمع‌آوری ضایعات بود در مقابل چشمان پسرش به قتل رساند. هر چند این مرد نیز به همراه آرمان به دار مجازات آویخته شد اما 3قاتل دیگر در واپسین لحظات از اولیای دم مهلت گرفتند و به زندان بازگشتند.
آخرین تلاش‌ها برای نجات آرمان از قصاص و جلب رضایت اولیای دم ناکام ماند و او قصاص شد

روایت آخرین دقایق زندگی آرمان پای چوبه دار

پیگیری
پرونده جنجالی قتل غزاله به‌دست آرمان، سحرگاه دیروز درحالی با قصاص قاتل بسته شد که تا آخرین ثانیه‌ها قبل از اجرای حکم تلاش‌ها برای جلب رضایت از اولیای دم ادامه داشت.

کوتاه از حادثه/ دستور شهردار تهران برای بررسی مرگ کارگر مترو

یکی از کارگران متروی تهران براثر برخورد با قطار در خط۴ متروی شهر تهران جان خود را از دست داد و به دستور شهردار تهران مقرر شد طی ۲۴ ساعت گزارش علت وقوع حادثه تهیه شود.
با مردم/ جلسات سازمان‌ها و ادارات برای پرسنل شفاف‌سازی‌ شوند
باتوجه به اینکه شفافیت در ادارات سبب سالم‌سازی‌ سازمان‌ها می‌شود شایسته است که جلسات رؤسا و معاونین سازمان‌ها وادارت در بولتن‌های داخلی سازمان‌ها چاپ شود تا پرسنل مشاهده کنند که در قسمت‌های بالایی سازمانی که در آن کار می‌کنند چه مسائلی مصوب شده است.
پیگیری همشهری
روابط‌عمومی شهرداری منطقه 6 پیرو درج پیام مردمی با عنوان «نیاز به پل عابر در تقاطع خیابان‌های بهشتی و مطهری با ولیعصر» در ستون با مردم روز 11آبان پاسخ داده است: ضمن تقدیر از دغدغه این شهروند گرامی به اطلاع می‌رساند که موضوع درخواست به معاونت حمل‌ونقل ترافیک منطقه ارسال و مقرر شد پس از بررسی‌های لازم، انتخاب مکان مناسب و اخذ مجوزات لازم جهت نصب پل اقدامات مقتضی انجام پذیرد.