17
شنبه 29 آبان 1400
شماره 8366
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

نقل قول/ دراگان اسکوچیچ

دراگان اسکوچیچ، در گفت‌وگو با سایت «HRT» کرواسی از بازیکنان ایرانی تمجید کرد.
ویژه
یحیی گل‌محمدی در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی: « بازیکنان ما تمام تلاش خود را کردند، اما مشکلاتی بابت بازیکنان ملی‌پوش خود داشتیم و فرصتی برای تمرین نداشتیم. برنامه‌ریزی سازمان لیگ بسیار فشرده و برای بازیکنان تیم ملی خطرناک بود.
برنامه بازی/ لیگ برتر- هفته ششم
لیگ برتر ایرانجام خلیج فارس -فصل بیست ویکم
با پایان دور گروهی لیگ برتر کشتی آزاد، تکلیف 4تیم راه‌یافته به مرحله نیمه‌نهایی مشخص شد. صنایع مازندران، دانشگاه آزاد، فولاد ذوب آمل و سهند ارس 4تیم راه‌یافته به مرحله نیمه‌نهایی هستند که روز هجدهم آذرماه در سالن 12هزار نفری آزادی مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.
پدیده مشهد در هفته پنجم لیگ برتر به ذوب‌آهن اصفهان باخت تا شرایط این تیم وخیم‌تر شود. اگرچه هنوز در ابتدای فصل هستیم، اما وضعیت تنها نماینده مشهد طوری است که قشنگ می‌شود آنها را از همین حالا نامزد سقوط به دسته پایین‌تر دانست.
آلومینیوم اراک بالاخره بعد از 403دقیقه گل خورد. بعد از سپری شدن 4هفته از فصل جدید لیگ برتر، تنها تیمی که هنوز گل نخورده بود آلومینیوم اراک بود که بالاخره دروازه این تیم هم در هفته پنجم باز شد.

آمدیم، نبردید، رفتیم

در روزی که هواداران به ورزشگاه برگشتند استقلال آن تیم موفق هفته‌های اول نبود و صدرنشینی را از دست داد 3تیم مدعی 2 هفته است نبرده‌اند و حالا آلومینیوم صدرنشین لیگ است
فراتر از توقف همه مدعیان و صدرنشینی آلومینیوم، مهم‌ترین اتفاق هفته پنجم لیگ برتر بدون شک بازگشت تماشاگران به ورزشگاه بود. از بهمن‌ماه98 یعنی نزدیک به 2سال قبل شیوع بیماری کرونا، راه ورود هواداران را به ورزشگاه‌های فوتبال مسدود کرده بود.
گمشده پیدا نشد

گمشده پیدا نشد

تعطیلات هم هویت گمشده پرسپولیس را به این تیم برنگرداند؛ تیم یحیی باز هم گل خورد و امتیاز از دست داد
پرسپولیس همچنان بیمار است. نه‌‌تنها نتیجه بازی با مس رفسنجان بلکه شکل بازی تیم یحیی هم این حقیقت را اثبات می‌کند. پرسپولیس بعد از چند نمایش بی‌کیفیت و یک باخت و یک تساوی مقابل آلومینیوم و گل‌گهر، در حالی به تعطیلات رفت که به‌نظر می‌رسید این تعطیلی دوهفته‌ای برای این تیم مثمرثمر واقع شود و حکم مرخصی استعلاجی را برای سرخپوشان داشته باشد.
کمتر غر بزنیم
کمتر غر بزنیم
یحیی گل‌محمدی در بازگشت به لیگ، نسبت به برنامه‌ریزی مسابقات اعتراض کرد
یحیی گل‌محمدی شاید تنها کسی بود که بین 16مربی لیگ برتری پیش از آغاز مسابقات هفته پنجم لیگ برتر نسبت به برنامه‌ریزی این بازی‌ها اعتراض کرد. پرسپولیس در اردو 3 ملی‌پوش داشت و یحیی انتظار داشت مسابقه این تیم دیرتر برگزار شود.
شرایط به‌گونه‌ای پیش رفته که ژاوی در نخستین تجربه سرمربیگری‌اش در بارسلونا یک داربی کاتالونی را تجربه کند.

خداحافظ تا بهمن

با پایان یافتن فیفادی و تعطیلی 2‌هفته‌ای لیگ‌های باشگاهی اروپا، خیال هواداران فوتبال راحت شد.

تیم ملی بچه‌های خوب

تیم ملی به‌خاطر ذات و فلسفه‌اش همیشه بین مردم محبوبیت دارد؛ چرا که آنها این تیم را نماینده پرچم و اسم کشور خود می‌دانند و تحت هر شرایطی از آن حمایت می‌کنند، اما گاهی ممکن است عوامل مختلفی در افزایش ویژه این محبوبیت دخیل باشد.

جهان/ نیمار باز هم تمارض کرد

یک شبکه تلویزیونی در برزیل با پخش برنامه عیاشی نیمار در یک میهمانی و پایکوبی او به این نتیجه رسیده که ستاره تیم ملی برزیل خودش را به مصدومیت زده تا از بازی تشریفاتی مقابل آرژانتین معاف شود.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جدول 8366