• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
شنبه 29 آبان 1400
کد مطلب : 145983
+
-

آماربازی/ 403

آماربازی/ 403

آلومینیوم اراک بالاخره بعد از 403دقیقه گل خورد. بعد از سپری شدن 4هفته از فصل جدید لیگ برتر، تنها تیمی که هنوز گل نخورده بود آلومینیوم اراک بود که بالاخره دروازه این تیم هم در هفته پنجم باز شد. خط دفاعی آلومینیوم که با 4کلین‌شیت متوالی رکورددار این فصل محسوب می‌شد، روز پنجشنبه در مصاف با تیمی تسلیم شد که تیم چندان گلزنی هم نیست. نفت مسجدسلیمان که در 4مسابقه قبلی فقط یک گل زده بود در مسابقه پنجم تبدیل به نخستین تیمی شد که به آلومینیوم گل می‌زند. جالب اینکه گل دقیقه43عماد میرجوان نخستین گل بازی بود و تیم نفت را از میزبان اراکی پیش انداخت اما بازی درنهایت با نتیجه 2 بر یک به سود آلومینیوم تمام شد.

334
 در همان روز پنجشنبه و چند دقیقه بعد از اینکه تنها تیم گل‌نخورده لیگ بالاخره گل خورد، تنها تیم گل‌نزده لیگ هم بالاخره گل اولش را زد. تیم پدیده که در 4هفته اول هیچ گلی نزده بود در هفته پنجم توسط میلاد کمندانی پایش به گلزنی باز شد. البته در 4هفته ابتدایی، پدیده در یک بازی حاضر نشد و فقط 3مسابقه انجام داد. اما همان 270دقیقه به‌اضافه 64دقیقه‌ای که مشهدی‌ها در مقابل ذوب‌آهن انتظار گل را کشیدند، پدیده را به رکورد 334دقیقه گل نزدن رساند که فعلا رکورد این فصل محسوب می‌شود. میلاد کمندانی با این گل نتیجه بازی با ذوب‌آهن را یک-یک مساوی کرد اما نهایتا ذوبی‌ها در وقت‌های تلف‌شده گل برتری را زدند و پیروز شدند.

8/65
 مسعود ابراهیم‌زاده از ذوب‌آهن بهترین بازیکن روز پنجشنبه لیگ برتر بود. در نخستین روز از هفته پنجم 3بازی برگزار شد که ابراهیم‌زاده با کسب نمره8/65 از متریکا، بهترین بازیکن این مسابقات بود. ذو‌ب‌آهن با درخشش ابراهیم‌زاده، سجاد جعفری، آرمان قاسمی و البته عارف رستمی توانست پدیده را شکست دهد. رستمی در 10دقیقه پایانی به زمین آمد و مثل بازی با نفت آبادان گل برتری تیمش را در وقت‌های تلف‌شده زد. ذوب‌آهن در این بازی 54درصد مالکیت توپ داشت و 100پاس بیشتر از حریف داد تا درنهایت با 14شوت در مقابل 6شوت برتری‌اش را بر حریف دیکته کند. نکته جالب در آمارهای این بازی، برتری 4بر3 پدیده در شوت‌های داخل چارچوب بود اما از 4شوت این تیم فقط یکی گل شد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید