21
شنبه 29 آبان 1400
شماره 8366
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
روز گذشته اعلام شد، میزان استفاده از ماسک در کشور به 48درصد و میانگین رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و سایر پروتکل‌های بهداشتی به حدود 47درصد رسیده است. هنوز آمار ابتلا و مرگ‌، روند نزولی دارد و نشانه‌های ورود به پیک ششم کرونا مشخص نشده اما با ادامه وضعیت رعایت پروتکل‌ها قطعا در آینده تأثیر بی‌توجهی به این پروتکل‌ها در آمارهای روزانه هم مشخص می‌شود.
انتظامی
شاید باورتان نشود اما این جمله تلفنی که «شما در مسابقه رادیویی برنده شده‌اید» همچنان قربانی می‌گیرد و هنوز افراد زیادی هستند که فریب این تماس را می‌خورند و دو دستی موجودی حساب بانکی‌شان را در اختیار کلاهبرداران قرار می‌دهند. تازه‌ترین قربانیان این شگرد قدیمی 100شهروند تهرانی هستند که 3میلیارد تومان سرمایه‌شان را به‌حساب کلاهبرداران ریخته‌اند.
مسئول تالار عروسی جزئیات سقوط میهمانان به گودال پر از آب را شرح داد

عروسی پرحاشیه در صومعه‌سرا

به‌دنبال نشست ناگهانی زمین در یک تالار عروسی در شهر صومعه‌سرا، تعدادی از میهمانان به داخل گودالی یک متری سقوط کردند اما خوشبختانه آسیبی ندیدند.

با مردم/  مسئولان فقط جلوی گرانی و تورم را بگیرند

اگر مسئولان موفق شوند، طبق وعده‌هایی که داده‌اند، فقط جلوی تورم و گرانی را بگیرند، باقی مشکلات خودبه‌خود به سمت رفع و رجوع شدن خواهند رفت؛ زیرا گرانی، فقر و بیماری به‌دنبال دارد که تبعات آن برکسی پوشیده نیست.
طرح ویژه پلیس برای کنترل ترافیک پایتخت
طرح ویژه پلیس برای کنترل ترافیک پایتخت
رئیس پلیس تهران از استفاده ظرفیت پلیس‌های تخصصی برای تسهیل ترافیک پایتخت در ساعات15تا 21خبر داد.