• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
شنبه 29 آبان 1400
کد مطلب : 145986
+
-

جهان/ نیمار باز هم تمارض کرد

یک شبکه تلویزیونی در برزیل با پخش برنامه عیاشی نیمار در یک میهمانی و پایکوبی او به این نتیجه رسیده که ستاره تیم ملی برزیل خودش را به مصدومیت زده تا از بازی تشریفاتی مقابل آرژانتین معاف شود. این شبکه تشخیص داده که بازیکنی با مصدومیت مشابه نیمار که احتمالا مصدومیت عضلانی یا در کف پاست، می‌تواند با داروی مسکن و آمپول فوتبال بازی کند اما نمی‌تواند آنگونه به پایکوبی بپردازد!

ممفیس بالاتر از لوا
برای بازی امشب بارسا همه امید گلزنی تیم به ممفیس است. مهاجم هلندی با گلی که در بازی آخر به نروژ زد، تأثیرگذاری‌اش در رقابت‌های انتخابی جام جهانی را از لواندوفسکی بیشتر کرد. هر دو مهاجم با 12گل آقای گل این مسابقات شدند اما ممفیس با 6پاس‌گل روی 18گل تأثیر داشت. او در سال2021 در بازی‌های باشگاهی و ملی در مجموع روی 55‌گل تأثیر مستقیم داشته است.

دمبله با بوسکتس مساوی کرد

عثمان دمبله مصدومیتی جدی ندارد اما بعید است به بازی امشب هم برسد. او در فصل 22-2021 در 16‌بازی به‌علت مصدومیت از لیست بارسلونا خارج شده است. این تعداد بازی درست به همان اندازه‌ای است که سرخیو بوسکتس طی 13‌فصل بازی در بارسلونا از دست داده. پدری هم در بازی امشب غایب است؛ مثل آگوئرو که فعلا پزشکان اجازه حضورش در زمین فوتبال را به‌دلیل مشکل قلبی نداده‌اند.

قربانی توهین به کومان
رئیس حراست باشگاه بارسلونا از سمت خود برکنار شد. دلیل این حکم ناتوانی او در کنترل هواداران اعلام شده است. تعدادی از طرفداران بارسا بعد از باخت خانگی در ال‌کلاسیکو به سرمربی هلندی وقت باشگاه توهین کرده بودند. به‌این ترتیب می‌توان گفت فران لوپس قربانی این حرکت تماشاگران شد. انگار برکناری او دلایل دیگری هم داشته؛ اینکه اخیرا دیر از خواب بیدار می‌شده، به پیام‌های واتساپ یا ای‌میلش پاسخ نمی‌داده و در جلسات باشگاه شرکت نمی‌کرده!

بازگشت موقت کاپیتان سابق

بالاخره راموس همه را شرمنده کرد و برای اولین‌بار برای حضور در ترکیب تیم جدیدش آماده بازی شد. کاپیتان سابق رئال مادرید که مدت‌ها به‌دلیل مصدومیت از تمرینات هم به دور بوده، می‌تواند در بازی امشب مقابل نانت برای دقایقی در ترکیب پاری‌سن‌ژرمن به میدان برود. پیش از این لوپاریزین گزارش داده بود که آسیب دیدگی راموس از ناحیه کف پا به شکل کامل بهبود یافته و او می‌تواند در تاریخ 13‌آذر و در دیدار برابر لنس بالاخره نخستین بازی رسمی خود را برای پاری‌سن ژرمن انجام دهد.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید