17
شنبه 8 آبان 1400
شماره 8348
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

آماربازی

یکی از آمارهای جالب هفته دوم این بود که بیشترین مالکیت توپ را در این هفته تیم هوادار تهران داشت.
ویژه
لیگ برتر فوتبال ایران امروز با برگزاری 4بازی وارد سومین هفته خود می‌شود. فصل جدید لیگ برتر که از 27مهرماه آغاز شده با فشردگی تمام دنبال می‌شود و بعد از 11روز به هفته سوم رسیده است.
با آغاز مسابقات لیگ برتر، تنور فوتبال در ایران دوباره داغ شده و هواداران در حال تجربه هیجان لذتبخشی هستند.
این هفته در مسابقات جام اتحادیه فوتبال انگلیس، برنتفورد به مصاف استوک‌سیتی رفت و 2 بر یک پیروز شد.
در حاشیه مسابقات کشتی جهانی2021 نروژ، روسای فدراسیون‌های ایران و آمریکا توافق کردند تا دیدار دوستانه‌ای در رشته آزاد به میزبانی کشور ایالات متحده داشته باشند.
امیرحسین حسین‌زاده، هافبک تهاجمی استقلال وقتی در فصل نقل‌وانتقالات پیش‌فصل از سایپا به این تیم آمد خیلی‌ها تصور نمی‌کردند به این زودی در ترکیب ثابت آبی‌پوشان قرار بگیرد.
سرانجام انتظار هواداران بارسلونا که از وضعیت موجود به تنگ آمده بودند به سر رسید و رونالد کومان هلندی با باخت یک بر صفر در زمین وایکانو، از مربیگری در این تیم برکنار شد.

به حرف محرم گوش کنیم هیچ تیمی حریف ما نیست

گفت‌وگو با کریستوفر کنت، دروازه‌بان جدید سپاهان که می‌گوید نیازمند را از نزدیک دیده و خوب می‌داند جانشین چه‌کسی شده است
همزمان با آزاد‌شدن جذب بازیکنان خارجی، تیم سپاهان یک دروازه‌بان اتریشی را برای این فصل جذب کرد.
ولسیانی: رقیبان ما فقط پرسپولیس و استقلال نیستند

ولسیانی: رقیبان ما فقط پرسپولیس و استقلال نیستند

مدافع سپاهان هنوز از یادآوری اینکه قهرمانی فصل گذشته به‌خاطر 2امتیاز از دست رفته ناراحت می‌شود
سپاهان شروع مقتدرانه‌ای در لیگ برتر داشته و با 6امتیاز در صدر جدول قرار دارد. شاگردان محرم نویدکیا 5بار موفق به گلزنی شده‌اند و در این 2بازی گلی دریافت نکرده‌اند.
گل‌زن/ داور جنجالی
هفته اول لیگ برتر فوتسال از دیروز آغاز شد و این شروع با اعتراض به داوری همراه بود. تیم فرهان ملارد که با تبصره و ماده در لیگ برتر حاضر شده، در دیدار با پالایش با نتیجه ۸ بر یک شکست خورد و فرشته بابایی، سرمربی این تیم در اولین مصاحبه لیگ برتری‌اش نسبت به داوری بازی اعتراض داشت.
شادی بازیکنان بعد از شنیدن اسم هم‌‌گروهی‌ها می‌گوید تیم ملی فوتبال زنان ایران گروه خوبی در جام‌ملت‌های آسیا دارد اما بازی‌های سختی برای تیم پیش‌بینی می‌شود. ظهر پنجشنبه قرعه‌کشی جام‌ملت‌های آسیا انجام شد و برای ایران که نخستین‌بار است این جام را تجربه می‌کند، مهم بود که در راحت‌ترین گروه قرار بگیرد. با قرار‌گرفتن در گروه چین، چین‌تایپه و هند، به‌نظر می‌رسد این اتفاق افتاده است.

جدول‌اعداد | 4057

اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.

دوران پسا کومان

از میان 4 سرمربی تیم‌های بزرگ اروپا که در آستانه اخراج قرار داشتند، فعلا رونالد کومان از کار برکنار شده اما سولسشائر من‌یونایتد، نونو اسپریتو تاتنهام و پوچتینو پاری‌سن‌ژرمن فعلا به‌کار بی‌ثبات خود ادامه می‌دهند.

فیلم نگیر آقا!

تیم ملی امید ایران در مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا در تاجیکستان، کارش را با 2 برد خوب برابر نپال و لبنان استارت زده است.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
لیگ برتر
مقدماتی جام جهانی - مرحله نهایی
لیگ برتر ایران جام خلیج فارس -فصل بیست ویکم