02
شنبه 8 آبان 1400
شماره 8348
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
واکنش‌ها به حمله سایبری سه‌شنبه گذشته به پمپ‌بنزین‌های سراسر کشور ادامه دارد، هر‌چند از مجموع 4هزار و 700جایگاه سوخت 3هزار جایگاه به مدار برگشته‌اند و مسئولان در تلاشند تا مشکلات بروز‌یافته را هر‌چه زودتر ساماندهی کنند، اما ریشه‌یابی و بررسی ابعاد این حمله سایبری همچنان محل توجه مسئولان سیاسی- امنیتی و اذهان عمومی است.
مواضع آیت‌الله‌العظمی صافی گلپایگانی در دیدار با رئیس مجلس به‌مذاق شماری از رسانه‌ها و جریان‌های سیاسی خوش نیامده است.
دیپلماسی
رایزنی‌های برجامی از بروکسل به مسکو رسید. معاون وزیرخارجه کشورمان پس از دیدار با مقامات اتحادیه اروپا در بلژیک به روسیه رفت تا با همتایان روس خود دیدار کند و البته در بدو ورود به مسکو از اعلام تاریخ دقیق مذاکرات وین در آینده نزدیک خبر داد.

مردمداری در دستورکار

در روزهای اخیر روسای 3قوه به‌صورت ویژه و همگرا جلب رضایت اجتماعی را اولویت کاری خود قرار داده‌اند
گزارش
اگرچه بحث احیای سرمایه اجتماعی و توجه به رضایتمندی جامعه یکی از وعده‌های سیدابراهیم رئیسی در زمان سوگند ریاست‌جمهوری‌اش به مردم بود و غلامحسین محسنی‌اژه‌ای نیز طی 120روز ریاستش بر مسند قوه قضاییه صراحتا بر این ضرورت تأکید کرده است، ولی در روزهای اخیر با بروز اختلال سراسری که به واسطه حمله سایبری به پمپ‌بنزین‌های کشور صورت گرفت، روسای 3قوه همراه و همگرا و به‌صورت ویژه‌ای جلب رضایت مردم را اولویت کاری خود قرار داده اند.
لزوم تحلیل جامعه‌شناختی و روانشناختی از نقش عنصر دین در دفاع‌ مقدس

لزوم تحلیل جامعه‌شناختی و روانشناختی از نقش عنصر دین در دفاع‌ مقدس

بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دست‌اندرکاران کنگره 3هزار و۵۳۵ شهید استان زنجان که در تاریخ ۲۴مهر۱۴۰۰ برگزار شده بود، پنجشنبه در محل برگزاری این همایش منتشر شد.
ماجرای لودرسواری آقای نماینده
ماجرای لودرسواری آقای نماینده
فیلمی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که در آن ابوالفضل ابوترابی، نماینده نجف‌آباد سوار بر لودر بخشی از دیوارهای دانشگاه آزاد را تخریب می‌کند. این فیلم در روز‌های اخیر فضای مجازی را درنوردید و دیروز با تیترهایی چون حمله یک نماینده به دانشگاه آزاد بازنشر شد.