17
دو شنبه 19 مهر 1400
شماره 8333
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

آماربازی

سردار آزمون در بازی با امارات، پنالتی تیم ملی را از دست داد و علی خسیف موفق به مهار ضربه او شد.
ویژه
اگر نتیجه بازی ایران و امارات را ندانی و به فضای رسانه‌ای دو کشور نگاه کنی، احتمالا دچار اشتباه خواهی شد که لابد تیم ملی ایران این بازی را واگذار کرده و در آستانه حذف از انتخابی جام‌جهانی قرار گرفته است!
در شرایطی که تیم ملی فوتبال کشورمان بین 2 بازی رسمی، جدی و سرنوشت‌ساز خود برابر امارات و کره‌جنوبی در انتخابی جام‌جهانی قرار دارد، افشای درخواست پرسپولیسی‌ها از این تیم مایه تعجب و شگفتی شده است.
بعد از کلی حرف و حدیث در مورد استفاده از سیستم کمک‌داور ویدئویی در بازی ایران و کره و یک عالمه پز‌دادن که تجهیزات VAR وارد کشور شد، نهایتا خبر رسید که از این سیستم در مسابقه سه‌شنبه استفاده نخواهد شد.
پیروزی شیرین تیم ملی کشورمان برابر امارات در شرایطی به‌دست آمد که خبری از سامان قدوس، هافبک ایرانی برنتفورد نبود.
فضای کل‌کل و کری‌خوانی آنقدر در فوتبال ایران «زرد» شده که گاهی حتی پیشکسوتان و کسانی که باید نقش مرجع موجه برای افکار عمومی را بازی کنند هم در این فضا ذوب می‌شوند.
کریس رونالدو در شب پیروزی 3بر صفر پرتغال مقابل قطر در دیداری دوستانه، طبق معمول همیشه رکوردهای زیادی را جا‌به‌جا کرد. رکورد اولی که رونالدو در این بازی زد، رسیدن به 791‌گل در دوران فوتبالش بود تا حالا فقط 9‌گل تا 800‌گل فاصله داشته باشد.

دیگر صعود به جام‌جهانی کافی نیست

کریم باقری در گفت‌وگو با همشهری تأکید می‌کند موفقیت تیم ملی هم حاصل نبوغ بازیکنان است و هم کار خوب اسکوچیچ؛ او می‌گوید صعود به جام‌جهانی هدف کوچکی برای این تیم است و آنها باید به موفقیت‌های بزرگ‌تری فکر کنند
تیم ملی فوتبال ایران فردا در یک بازی مهم در چارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی، میزبان کره‌جنوبی خواهد بود. پیروزی در این بازی می‌تواند شانس تیم ملی را برای صعود به جام جهانی به شکل قابل‌توجهی افزایش دهد.
تکنولوژی خاموش

تکنولوژی خاموش

سیستم کمک‌داور ویدئویی هست اما نیست. فدراسیون هم طبق معمول ابهامات را برطرف نمی‌کند
حتما در خبرها خوانده‌اید که تکنولوژی کمک‌داور ویدئویی در بازی ایران و کره به‌صورت آفلاین مورد استفاده قرار می‌گیرد.
چشم استقلال روشن شد
چشم استقلال روشن شد
روزبه چشمی پس از یک‌فصل دوری از استقلال، به این تیم بازگشت. هافبک فصل گذشته ام‌صلال قطر، عصر دیروز خودش را به باشگاه استقلال رساند و پس از مذاکره با مدیران باشگاه، رسما آبی‌پوش شد.
مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جهان از 16آذرماه در تاشکند آغاز می‌شود و از حالا و با توجه به نفراتی که به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند، می‌شود پیش‌بینی کرد که ایران وزنه‌برداران مطمئنی برای گرفتن مدال ندارد.

پشت‌خط زن/ مربی آلمانی، خواهان جوانان ایرانی

پرویز کاظمی، بازیکن و مربی سابق تیم ملی ایران که در آلمان زندگی می‌کند، به تازگی سرمربی تیم vcjk مونشن شده است. او ماموریت دارد این تیم را دوباره به بوندس‌لیگا برگرداند.

مقدماتی جام جهانی - مرحله نهایی

مقدماتی جام جهانی - مرحله نهایی

لیگ قهرمانان- یک چهارم نهایی

لیگ قهرمانان- یک چهارم نهایی
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
لیگ برتر
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جدول 8333