03
دو شنبه 19 مهر 1400
شماره 8333
شهر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
شهردار تهران با اشاره به پیوستگی دیرینه فرهنگی ملت ایران و افغانستان گفت: شهادت شیعیان افغانستان در انفجار مسجد قندوز را به ملت دردمند افغانستان و مسلمانان جهان تسلیت عرض می‌کنم.
جلسه هم‌اندیشی اعضای شورا با شهردار تهران دیروز با حضور شهرداران جدید مناطق برگزار شد و در آن علاوه بر بررسی مشکلات برخی از مجموعه‌های مرتبط با شهرداری و مسائل مالی گوناگون، تصمیم گرفته شد کمیته‌هایی برای پیشبرد حرکت تحولی در شهرداری و همچنین هیأت‌های اندیشه‌ورز در مجموعه مدیریت شهری ایجاد شود.
پس از گذشت حدود 14روز از اعلام شماره تلفن ثبت تخلفات حوزه شهرداری توسط رئیس کمیته شفافیت شورای شهر تهران، اکنون خبر ثبت گزارش بیش از 80مورد تخلف توسط شهروندان و نیروهای شهرداری رسانه‌ای شده است.

واکسیناسیون به خیابان آمد

کمپین «تهران دوباره جان می‌گیرد» با هدف تشویق شهروندان به تزریق واکسن و سرعت بخشیدن به واکسیناسیون عمومی از سوی مدیریت شهری راه اندازی شده است
با پای کار آمدن تمام قد وزارت بهداشت، دانشگاه‌های علوم پزشکی، شهرداری، نیروهای بسیج، سپاه، اورژانس و افزایش مراکز واکسیناسیون و شبانه‌روزی شدن برخی از این مراکز، تزریق واکسن از مرز 64 میلیون دوز‌ در کشورگذشته است. در این میان مدیریت شهری نقش پررنگی در سرعت بخشیدن به واکسیناسیون عمومی و تشویق مردم به واکسن زدن داشته است.
تأمین درآمد شهرداری از ایده‌های خلاق

تأمین درآمد شهرداری از ایده‌های خلاق

بررسی راهکارهای نوآورانه برای کسب درآمد شهرداری تهران و هوشمند‌سازی‌ تهران، موضوعاتی بودند که در دیدار اعضای شورای شهر تهران با معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور مورد بحث و بررسی قرار گرفتند.
سیزدهمین ایستگاه خط‌7 مترو ‌امروز ‌افتتاح می‌شود
سیزدهمین ایستگاه خط‌7 مترو ‌امروز ‌افتتاح می‌شود
ایستگاه شهید رضایی در خیابان 17شهریور با حضور شهردار به بهره‌برداری می‌رسد
امروز ایستگاه متروی شهید رضایی در خط7 مترو به‌طور رسمی افتتاح می‌شود. این ایستگاه که در خیابان 17شهریور در مرز میان منطقه15 و منطقه12 شهرداری تهران قرار دارد، در جنوب میدان خراسان و بالاتر از بزرگراه بعثت در مجاورت محله طیب، دسترسی شهروندان به خط7 مترو را فراهم می‌کند.