17
چهار شنبه 31 شهریور 1400
شماره 8321
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

آماربازی

تیم ملی برزیل بهترین آمار و بیشترین گل زده را در دور مقدماتی جام‌جهانی فوتسال به جا گذاشت.
ویژه
شگفتی کامل شد؛ تیم ملی هندبال زنان همانطور که پیش‌بینی می‌شد سوریه را شکست داد.
بعد از اینکه شایعاتی درباره حضور علی کریمی در هیأت‌مدیره باشگاه پرسپولیس منتشر شد، این ستاره اسبق تیم ملی و پرسپولیس در واکنش به این گمانه‌زنی‌ها گفت: «تا‌کنون هیچ‌کسی در این زمینه با بنده صحبتی نداشته و این موضوع فقط در حد شایعه است.
فدراسیون فوتبال ایران با انتشار احکامی که از سوی کمیته اخلاق صادر شده، از محرومیت تعلیقی حسین کنعانی‌زادگان و همچنین جریمه نقدی فرشید اسماعیلی خبر داد.
تیم ملی فوتبال زنان ایران امروز بعد از 2سال و 5ماه، نخستین بازی رسمی‌اش را انجام می‌دهد. آخرین‌بار که این تیم در میدان رسمی حاضر شد، 20فروردین سال1398بود؛ آن روز تیم ملی در مقدماتی المپیک توکیو با چین‌تایپه بازی کرد و 4بر یک شکست خورد.
نمایش پرایراد بارسلونا در بازی خانگی مقابل گرانادا یک گام دیگر رونالدکومان را به سمت درهای خروجی به پیش برد.
اگر ش0روع تمرینات فصل جدی0د استقلال با فرهاد مجیدی را حمل بر ابقای قطعی این سرمربی کنیم، او به‌زودی لیگ 21را روی نیمکت آبی‌ها شروع خواهد کرد.

شاید زندگی‌ام را کتاب کنم

سعید عزت‌اللهی معتقد است ایران به‌عنوان تیم اول آسیا در مقابل کره‌جنوبی دست بالا را دارد اما ملی‌پوشان حق مغرور‌شدن ندارند
سعید عزت‌اللهی یکی از مهره‌های ثابت تیم ملی در سال‌های اخیر بوده و حتی زمانی که در تیم باشگاهی‌اش زیاد به بازی گرفته نمی‌شد، جزو ارکان تیم ملی بود؛ تقریبا شبیه شرایطی که آندو تیموریان در تیم ملی داشت.

نکته بازی/ زبان بی‌نظیر فوتبال

در شبی که پورتو با 5گل موریرنزه را در هم کوبید، مهدی طارمی هم 2 گل زد. مهدی در شروع فصل جدید به اندازه پارسال خوب عمل نکرده بود و به این 2 گل نیاز مبرم داشت.
زیریک‌خم/ ورود چراغ‌خاموش یزدانی
قرار است لیگ کشتی ایران بعد از مسابقات جهانی نروژ برگزار شود. علاوه بر تیم‌هایی که اعلام آمادگی کردند و در حال ثبت قرارداد با کشتی‌گیران هستند، رضا یزدانی به همراه هادی حبیبی در حال بستن تیم خودشان هستند و با کشتی‌گیران مختلفی وارد مذاکره شده‌اند.
به‌طور کلی استقلال باشگاه مربی‌پروری بوده و معمولا شمار زیادی از بازیکنان سابق این تیم را در حال مربیگری در دسته‌های مختلف فوتبال باشگاهی دیده‌ایم.

بازی دوستانه، می‌دانید یعنی چه؟

تعطیلات طولانی و کسالت‌بار تابستانی در فوتبال ایران، باشگاه‌ها را ناچار کرده برای کسب آمادگی به‌طور گسترده رو به بازی‌های تدارکاتی بیاورند.

وسط هفته فوتبالی

امشب در انگلیس ، اسپانیا و ایتالیا مسابقاتی برگزار می‌شود که دنبال کردن آنها خالی از لطف نیست وگرنه مسابقه حساسی بین آنها به چشم نمی‌خورد.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
لیگ قهرمانان- یک چهارم نهایی
مقدماتی جام جهانی - مرحله نهایی
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.