17
یکشنبه 28 شهریور 1400
شماره 8318
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

نکته بازی/ محکی برای ادعای فکری

قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد و پرسپولیس به الهلال عربستان برخورد کرد.
ویژه
بازگشت تماشاگران به ورزشگاه‌ها با وجود اینکه همه باشگاه‌ها را خوشحال کرده و امید را برای جبران اندکی از زیان اقتصادی دوران کرونا به آنها بازگردانده، مشکلاتی را هم به‌وجود آورده است.
بازی‌های دیروز و دیشب که چنگی به دل نزد اما امروز چند بازی نسبتا خوب داریم. که در این مطلب مروری بر آنها خواهیم داشت.
مسابقات والیبال جام ملت‌های آسیا امروز در چیبای ژاپن به پایان ‌می‌رسد. صرف‌نظر از اینکه چه تیمی قهرمان می‌شود، باید گفت کفگیر والیبال قاره دیگر به ته دیگ رسیده است.
درباره رقم دستمزد مسی در پاری‌سن‌ژرمن شایعاتی منتشر شده بود که از نظر برخی منابع حقوق هفتگی او به یک میلیون یورو می‌رسید اما نشریه اکیپ، چاپ فرانسه که روزنامه معتبری است، رقم دقیق قرارداد این ستاره را فاش کرده که کمتر اما همچنان نجومی است.
با برگزاری مراسم قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، پرسپولیس ایران حریفش را شناخت و باید به مصاف الهلال عربستان برود.
یک هفته بعد از شکست مقابل الهلال و حذف از لیگ قهرمانان، اوضاع در باشگاه استقلال کاملا نابسامان و به‌هم‌ریخته است.

استقلال در مسیر قهرمانی نیست

مهدی مهدی پور ،‌ هافبک آبی‌ها با صراحت خاصی می‌گوید استقلال هیچ کدام از مصالح لازم برای قهرمانی را ندارد و اگر قهرمان شود، یک معجزه عجیب رخ داده است
پس از حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا، شجاعت می‌خواهد که یکی از بازیکنان این تیم مصاحبه کند.
به روش سامورایی انتقام بگیرید

به روش سامورایی انتقام بگیرید

6نکته در مورد فینال جام ملت‌های والیبال آسیا که امروز از ساعت 13:30 بین ایران و ژاپن برگزار خواهد شد
داشتن یک نسل جدید با پدیده‌های جوان، درست همان چیزی بود که انتظار ظهورش را در تیم ملی والیبال داشتیم. تیمی که مو، سفید کرده بود، بخشی از انگیزه‌هایش را از دست داده بود و باید جوان می‌شد. تیم ملی والیبال ایران امروز در حالی فینال جام ملت‌های آسیا را برگزار می‌کند که پرتجربه‌ترین ستاره فعلی‌اش، میلاد عبادی‌پور است.
یک بار برای همیشه
یک بار برای همیشه
چرا فرهاد مجیدی هر طور شده باید در استقلال بماند؟
با شکست استقلال برابر الهلال و حذف این تیم از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، فشارها روی فرهاد مجیدی به شکل بی‌سابقه‌ای افزایش پیدا کرده است.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
تیم پرسپولیس در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به الهلال عربستان برخورد کرده و این در حالی است که طی 14تقابل این ‌دو تیم در تاریخ، تعداد بردهای هر دو تیم مساوی است.
لیگ قهرمانان - یک چهارم نهایی
مقدماتی جام جهانی - مرحله نهایی