13
سه شنبه 23 شهریور 1400
شماره 8314
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

پشت‌خط زن/ وزنه‌برداری علیه وزنه‌برداری

علی مرادی، رئیس فدراسیون وزنه‌برداری به فاصله 3ماه، دومین حمله را به فدراسیون کشتی کرد و علاوه بر علیرضا دبیر، این‌بار پیکان انتقادش را به سمت حسن یزدانی هم گرفت. مرادی به این موضوع که وزنه‌بردار نقره‌ای ایران پاداش مدال نقره گرفته اما حسن یزدانی پاداش مدال طلا را دریافت کرده اعتراض کرده بود.
ویژه
دوشان ولاهوویچ یکی از پرمشتری‌ترین بازیکنان فصل نقل‌وانتقالات بود اما از فیورنتینا تکان نخورد.
مانوئل نویر دروازه‌بان بایرن: البته که نمی‌توان بازی‌هایی چون دیداری که مقابل بارسلونا 8بر2پیروز شدیم را از یاد ببریم اما اکنون بارسلونا یک تیم کاملا متفاوت دارد.
دومین پیروزی والیبال ایران در مسابقات قهرمانی آسیا هم به راحتی به‌دست آمد و این تیم قبل از آغاز بازی سوم صعودش را به مرحله بعد قطعی کرد اما از دست دادن بعضی از امتیازات، ضعف‌های تیم را نمایان کرد. ایران که در بازی اول هنگ‌کنگ را در 3ست و با فاصله برده بود، دیروز هم با نتیجه‌ای مشابه تایلند را شکست داد.
ژوزه مورینیو با برد دقیقه پایانی 2بریک رم برابر ساسولو هزارمین مسابقه عمر مربیگری‌اش را جشن گرفت.
امشب زیباترین تورنمنت جهان آغاز می‌شود و از همین هفته اول چند دیدار مهم داریم که شاید جذاب‌ترین‌شان جدال انتقامی بارسلونا مقابل بایرن‌مونیخ باشد؛ مسابقه‌‌ای که آخرین رویارویی بین 2 تیم 8 بر2 به سود بایرن پایان یافته است.
کریم بنزما برای سومین‌بار با پیراهن رئال مادرید هت‌تریک کرد؛ این‌بار مقابل سلتا. بنزما نخستین‌بار در سال2015در برد 10بر2مقابل رایو وایکانو برای رئال هت‌تریک کرده بود.

نبرد دوشنبه در سه‌شنبه

پرسپولیس امشب در پایتخت تاجیکستان به مصاف تیمی می‌رود که فقط اسمش آشناست اما حریف تراکتور از هر لحاظ حریف آشنایی برای ایرانی‌هاست
نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا در ادامه مرحله یک‌هشتم نهایی این رقابت‌ها امشب هم 2بازی دیگر برگزار می‌کنند تا به‌دنبال باز‌کردن راهی برای حضور در جمع 8تیم برتر قاره باشند.
صدمین گل مو صلاح

صدمین گل مو صلاح

محمدصلاح روی پاس آرنولد موفق شد یکصدمین گلش را در لیگ برتر به ثمر برساند.
هندبال زنان؛ مصاف آسیایی، رؤیای جهانی
هندبال زنان؛ مصاف آسیایی، رؤیای جهانی
تیم ملی هندبال زنان که برای مسابقات قهرمانی آسیا به اردن رفته اگر بتواند یکی از 5تیم اول این مسابقات باشد، برای نخستین‌بار سهمیه رقابت‌های قهرمانی جهان را به‌دست می‌آورد
تیم ملی هندبال زنان ایران عصر دیروز راهی اردن شد تا در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کند. این تیم بدون هیچ تدارکاتی پا به این مسابقات گذاشته اما امیدوار است سهمیه مسابقات قهرمانی جهان 2021اسپانیا را هم بگیرد.
فوتسال
حتی قبل از نخستین مسابقه تیم ملی در جام جهانی فوتسال لیتوانی، کار نمایندگان ایران در این جام شروع شده و گلاره ناظمی، داور سوم مسابقه افتتاحیه این تورنمنت بوده است.

مدرسه جادوگرها

درست همانطور که طرفداران پرسپولیس، لحظه تبدیل به گل شدن پنالتی علی شجاعی در نیمه نهایی فصل گذشته لیگ قهرمانان را بارها و بارها تماشا کرده‌اند، این صحنه بارها از مقابل چشمان هواداران النصر گذشته است.

نقل قول

یحیی گل‌محمدی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با استقلال:  می‌دانیم در چه مرحله حساسی قرار داریم.

آماربازی

تیم پرسپولیس تا‌کنون 73بازی در لیگ قهرمانان آسیا انجام داده و جدال امشب سرخپوشان با استقلال تاجیکستان هفتادوچهارمین بازی این تیم در این رقابت‌ها خواهد بود.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
جاه‎طلبی؛ این مهم‌ترین عبارتی است که می‌توان در مورد استقلال تاجیکستان به‌کار برد.
قبل از مسابقه استقلال و الهلال، فرهاد مجیدی تا می‌توانست از مالکان باشگاه الوصل امارات تشکر کرد.
نواک جوکوویچ ملقب به نوله و صربیناتور پس از ناکامی در راهیابی به فینال تنیس المپیک، در یک تورنمنت بزرگ دیگر هم ناکام ماند.