21
سه شنبه 23 شهریور 1400
شماره 8314
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

کشتار خانوادگی در اهواز

بالا گرفتن اختلافات خانوادگی 4برادر با برادر دیگرشان باعث شد آنها یک فاجعه تمام‌عیار رقم بزنند و در اقدامی هولناک برادرشان را همراه با همسر و دو فرزندش به رگبار گلوله ببندند و جان‌شان را بگیرند. اما این حادثه دلخراش چگونه اتفاق افتاد؟
ویژه
پسر نوجوان وقتی دید همه دوستانش گوشی هوشمند مدل بالا دارند برای اینکه جلوی آنها کم نیاورد نقشه سرقت از حساب پدرش را کشید.
برای دریافت وام ودیعه مسکن به بانکی مراجعه کرده‌ام که حقوقم را از آنجا دریافت می‌کنم و دسته‌چک کارمندی نیز از همان بانک دارم، ضمن اینکه درآمد ناشی از کارهای فنی که در اوقات غیرکاری انجام می‌دهم و نیز درآمد حاصل از کار در تاکسی اینترنتی من به‌صورت پاره‌وقت نیز به‌حساب آن بانک واریز می‌شود با همه اینها بانک مذکور می‌گوید برای دریافت وام ودیعه مسکن باید 600 امتیاز داشته باشی که کسب آن نیز منوط به داشتن ملک و نیز اثبات داشتن شغل دوم است.
​​​​​​​2مرد و یک زن مسلح با هجوم به یک طلافروشی در شهرستان نورآباد با شلیک گلوله یک نفر را به قتل رساندند، فرد دیگری را مجروح کردند و پس از سرقت مقدار زیادی طلا از آنجا گریختند.
دعوای دختر جوان و مرد ویلاساز بر سر درمان یک سگ زخمی با جنایت پایان یافت

اسرار قتل حامی حیوانات

پیگیری
دختر جوان که کارش کمک و درمان حیوانات بود، با دیدن سگی که پایش می‌لنگید تصمیم گرفت او را با خود برده و درمانش کند اما مخالفت مرد همراهش با این کار، درگیری عجیبی را رقم زد که باعث قتل دختر جوان شد.
کوتاه از حادثه/ جزئیات آتش‌سوزی در بازار گل محلاتی

کوتاه از حادثه/ جزئیات آتش‌سوزی در بازار گل محلاتی

آتش‌سوزی در بازار گل‌محلاتی خسارت سنگینی به بار آورد و باعث مصدومیت یکی از آتش‌نشانان شد.
پاییز آلوده در راه است
پاییز آلوده در راه است
تداوم خشکسالی در ایران موجب ‌شده‌است با کمترین میزان وزش باد، گردوخاک به آسمان کشور راه یابد و آلاینده‌هایی از نوع کمتر از 2/5میکرون و کمتر از 10میکرون در هوای تابستانی کشور افزایش پیدا کند.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
روابط‌عمومی منطقه2 شهرداری تهران پیرو چاپ پیام مردمی در ستون با مردم روز 12مردادماه با عنوان «معضلات سنتی فروش‌های خیابان سپهر واقع در شهرک غرب» پاسخ داده است به کافه‌ها و رستوران‌های واقع در خیابان فخار مقدم اخطار کتبی داده شده و ضمنا در چندین نوبت میز و صندلی‌هایی که در پیاده ‌رو قرار داشتند جمع‌آوری و به ناحیه منتقل شد‌ه‌اند.