17
چهار شنبه 10 شهریور 1400
شماره 8303
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

آماربازی

تعداد پرسپولیسی‌های تیم‌ملی از لیست قبلی تا لیست فعلی کاهش قابل ملاحظه‌ای داشته و از 7نفر به 3نفر رسیده است.
ویژه
استقلال از محل فروش مهدی قائدی درآمد خوبی کسب کرده و به‌نظر می‌رسد با همین پشتوانه آنها به‌دنبال جذب بازیکن خارجی گران‌قیمت در خط حمله هستند.
سعید عبدولی که همچنان از عدم ‌حضورش در تیم ملی شاکی است، بعد از نشست خبری سرمربیان کشتی، در صفحه شخصی‌اش به‌شدت از محمد بنا انتقاد کرد. آخرین مسابقه‌ای که سعید عبدولی شرکت کرد مسابقات جهانی2019 قزاقستان بود که در وزن غیرالمپیکی 82کیلوگرم مدال برنز جهان را کسب کرد.
به‌نظر می‌رسد در لیگ بیست‌ویکم شاهد تشکیل سرخابی‌ترین سپاهان تاریخ فوتبال ایران خواهیم بود.
تلاش‌های پرسپولیس برای جذب یک مهاجم ایرانی از سجاد شهباززاده شروع شد، با امین قاسمی‌نژاد ادامه یافت و نهایتا به استخدام حامد پاکدل از آلومینیوم اراک انجامید. این مهاجم در حالی سرخپوش شده است که پرسپولیس در این پنجره تابستانی شهریار مغانلو را از دست داده است.
مهدی مهدوی‌کیا همانطور که هفته قبل وعده داده بود، روز گذشته نه‌تنها خودش را به تهران بلکه به محل فدراسیون فوتبال رساند و پس از دیدار با عزیزی‌خادم رسما هدایت تیم ملی امید را برعهده گرفت.
شهاب زاهدی مهاجم ایرانی تیم فوتبال زوریا لوهانسک اوکراین، حدود 5سال است که فوتبال ایران را ترک کرده و فوتبالش را در شرق اروپا ادامه می‌دهد.

روز طلاهای زنانه

ساره جوانمردی و هاشمیه متقیان زنانی بودند که دیروز در بازی‌های پارالمپیک توکیو برای ایران طلا گرفتند رمضان بیابانی هم روی سکوی دوم رفت
هشتمین روز پارالمپیک توکیو با طلاهایی که 2 ورزشکار زن گرفتند، برای ورزش ایران طلایی شروع شد؛ ابتدا هاشمیه متقیان‌معاوی در پرتاب نیزه طلا گرفت و چند دقیقه بعد ساره جوانمردی در تپانچه. متقیان سومین زنی است که برای ایران در پارالمپیک مدال طلا می‌گیرد.
ایراندوست: خوبیم، اعتمادبه‌نفس نداریم

ایراندوست: خوبیم، اعتمادبه‌نفس نداریم

سرمربی تیم ملی فوتبال زنان از شرایط و امکانات این تیم راضی است و به صعود از مرحله مقدماتی جام ملت‌ها امید دارد
کیفیت بازی تیم ملی فوتبال زنان در سه‌چهار ماه گذشته کاملا متفاوت شده است. بعد از 2سال تعطیلی، تیم‌ملی از اردیبهشت‌ماه به اردو رفته و در این چند‌ماه 4بازی دوستانه با ازبکستان و بلاروس داشته است.
3هشدار به فرهاد
3هشدار به فرهاد
آیا جوانگرایی مجیدی مثل پروژه 20سال پیش قلعه‌نویی موفق می‌شود؟
با فرهاد مجیدی تابستان عجیبی را پشت سر می‌گذارد؛ یک فصل نقل‌وانتقالات پرماجرا که با خروج بسیاری از بازیکنان اسم‌ورسم‌دار تیم و جذب عده‌ای بازیکن کم‌نام و نشان همراه بوده است.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
نیمه‌شب دیشب پنجره نقل‌وانتقالاتی تابستانی فوتبال اروپا بسته شد.
مقدماتی جام جهانی - مرحله نهایی
لیگ قهرمانان - یک هشتم