17
پنج شنبه 4 شهریور 1400
شماره 8298
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

آماربازی

سایت متریکا با انتشار آماری از امید گل ایجادشده توسط تیم‌ها، نشان داده در لیگ بیستم تیم پرسپولیس بیشتر از هر تیم دیگری موقعیت گلزنی روی دروازه حریفانش ایجاد کرده است.
ویژه
باورش سخت است اما احسان حدادی می‌خواهد کمرش را در ایران جراحی کند. سال پیش او حاضر نشد خارپاشنه‌اش را در ایران جراحی کند و به آلمان رفت. هر چقدر هم پزشکان گفتند این جراحی ساده‌ است و می‌شود در ایران انجام داد، حدادی گوش نکرد.
یکی از پرتکرارترین اسم‌هایی که در فصل نقل‌وانتقالات شنیدیم، رضا اسدی بود. هر سایت و صفحه‌ای را که باز می‌کردی، 4 تا خبر در مورد این بازیکن وجود داشت؛ اینکه قرار است به این تیم برود یا مقصدش آن یکی تیم است.
بعد از مدت‌ها گمانه‌زنی و بلاتکلیفی، سرانجام انتقال علی نعمتی به پرسپولیس قطعی شد و این بازیکن با قراردادی 3 ساله به جمع سرخپوشان پایتخت پیوست.
سرانجام پرونده پرکش و قوس مهدی قائدی بسته شد و مهاجم بوشهری استقلال با دریافت رضایتنامه از این تیم راهی الاهلی امارات شد.
در روزهای اندک باقیمانده تا پایان پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی، ممکن است چند انتقال کهکشانی رخ دهد.
دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران 22بازیکن را به اردوی آماده‌سازی تیم ملی برای رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی دعوت کرد.

محمدرضا گرایی: در پاریس با علی مدال‌مان را جشن می‌گیریم

برنده مدال طلای المپیک توکیو معتقد است برادرش هم باید در این مسابقات طلا می‌گرفت
محمدرضا گرایی در توکیو جزو کشتی‌گیرانی بود که شانس مدال محسوب می‌شد اما در بهترین حالت برای او مدال برنز را کنار گذاشته بودند. در واقع کمتر کسی فکر می‌کرد که این کشتی‌گیر جوان روی سکوی نخست المپیک قرار بگیرد.
محمدعلی گرایی: رضا مدال نمی‌گرفت یقه خودم را می‌گرفتم

محمدعلی گرایی: رضا مدال نمی‌گرفت یقه خودم را می‌گرفتم

برادر بزرگ‌تر گرایی‌ها از المپیکی می‌گوید که به زعم او بد شروع شده و بد تمام‌شده است
محمدعلی گرایی دارنده 2 مدال برنز جهان که امید اول کشتی فرنگی برای کسب مدال در توکیو محسوب می‌شد دستش به مدال نرسید ولی با فن سنجاب پرنده‌ای که زد آوازه فنونش به قاره آمریکا هم رسید و در یک برنامه تلویزیونی در ایالات متحده از او به‌عنوان فنی‌ترین کشتی‌گیر المپیک یاد شد.
چرا مجیدی از دژاگه عبور کرد؟
چرا مجیدی از دژاگه عبور کرد؟
نقل‌و‌انتقالات استقلال کماکان با حرف و ‌حدیث‌های زیادی دنبال می‌شود؛ از دژاگه گرفته تا رشید مظاهری
امیرحسین اعظمی| حضور اشکان دژاگه در لیست استقلال، خبری بود که هفته گذشته در صفحات مجازی و رسانه‌ها منتشر شد ولی صحبت‌های فرهاد مجیدی در پایان نخستین جلسه تمرینی استقلال، نشان داد سرمربی آبی‌ها نظری روی جذب این بازیکن ندارد.
تاریخ شروع فصل جدید لیگ برتر مشخص شد. براساس نامه‌ای که حیدر بهاروند، رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران به روسای هیأت‌های فوتبال و مدیران باشگاه‌های لیگ برتری نوشته، لیگ برتر از تاریخ 27‌مهرماه آغاز خواهد شد.

هیجان‌انگیزتر از خود فوتبال

لیگ قهرمانان اروپا
ساعت20:30 امشب برنامه‌ای در تقویم یوفا گنجانده شده که از فوتبال هم تماشایی‌تر و هیجان‌انگیزتر است.

خدا کند نکونام تیم بگیرد!

درحالی‌که حرف و حدیث‌های ضدونقیضی در مورد سرنوشت جواد نکونام در فولاد خوزستان وجود داشت، نهایتا سرمربی تیم قهرمان جام حذفی جدا شد و جای خودش را به عبدالله ویسی داد.

نکته بازی/ هیجان‌زده نشوید لطفا!

منصفانه باید گفت بخشی از بلبشوی نقل‌وانتقالات در فوتبال ایران، ناشی از هیجان و جوزدگی عجیب‌وغریب برخی رسانه‌هاست.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
لوسیانو پریرا یا همان شیمبا در واکنش به پیشنهاد استقلال:  استقلال یکی از تیم‌های بزرگ و پرطرفدار در فوتبال ایران و پیشنهاد این تیم باعث غرور من است.
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جدول 8298