17
پنج شنبه 21 مرداد 1400
شماره 8291
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

امجدیه / بدشانس باانگیزه

حمیده عباسعلی اعتراف کرده که بدشانس است. او در بازی‌های المپیک توکیو اگر مبارزه آخرش را می‌برد حداقل می‌توانست مدال برنز بگیرد اما وسط مبارزه مصدوم شد. حمیده گفته با بدشانسی این مدال را از دست داده است: «باید اسمش را بگذارم بدشانسی. اگر دیرتر مصدوم می‌شدم می‌توانستم مبارزه را ببرم و مدال بگیرم.»‌
ویژه
به جرأت می‌توان گفت فرهنگ فوتبال ایران تبدیل به یک ملغمه عجیب و غریب شده است.
بازوبندهای کاپیتانی داستان پیچیده‌ای دارد. در بیشتر جاهای دنیا روال این است که بازیکن باسابقه‌تر و دارای بازی بیشتر در یک تیم، به‌عنوان کاپیتان معرفی می‌شود.
هواداران فوتبال باشگاهی اروپا کم‌کم به روزهایی که دوست دارند نزدیک می‌شوند.
درخشش سردار آزمون در شروع فصل جدید فوتبال روسیه، برای کمتر کسی غافلگیرکننده است.
اگر از اخبار مربوط به مسی هنوز عاصی و سیراب نشده‌اید، این را بدانید که او به یاد یکی از شماره‌های اولیه‌اش در بارسلونا پیراهن شماره30 را در پاری‌سن‌ژرمن برداشته تا منت نیمار و شماره10 او بر سرش نماند.
حمید سجادی، گزینه دولت سیزدهم برای وزارت ورزش و جوانان است. ظهر دیروز بود که ایسنا لیست وزرای پیشنهادی سید ابراهیم رئیسی را منتشر کرد و در این لیست سجادی برای وزارت ورزش معرفی شده بود.

یورش به مأموریت تاریخی

پاریس و مسی حالا هر دو ،یک هدف مشترک دارند؛ قهرمانی در اروپا
این اصلا شبیه جوک است که پاری‌سن‌ژرمن چند سال پیش ناچار شد برای در اختیار گرفتن نیمار، 222میلیون یورو به بارسلونا بپردازد، اما امسال لیونل مسی را رایگان تصاحب کرد!
گزینه‌های آزاد

گزینه‌های آزاد

فدراسیون کشتی برای جانشینی غلامرضا محمدی 4گزینه دارد که 2نفر از آنها شانس بیشتری دارند
کسب 2مدال در کشتی آزاد از بازی‌های المپیک توکیو که رنگ هیچ‌یک از آنها طلایی نبود، رضایت رئیس فدراسیون کشتی را جلب نکرد و همین مسئله سبب تغییر در کادر فنی آزادکاران شد. به نظر می‌رسد طلای محمدرضا گرایی باعث ابقای محمد بنا شده است ولی عملکرد ضعیف برخی از شاگردان محمدی باعث پایان همکاری او با فدراسیون کشتی شد.
بازگشت حسینی به تنظیمات کارخانه؟
بازگشت حسینی به تنظیمات کارخانه؟
گلر استقلال نشان داده بدون رقیب جدی افت می‌کند
اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، به‌نظر می‌رسد باید جدایی رشید مظاهری از استقلال را قطعی بدانیم.
با اتمام مسابقات لیگ برتر، قرارداد شهریار مغانلو هم با پرسپولیس به پایان رسید. مهاجمی که در دوران کوتاه‌مدت حضورش در این تیم اعتماد کادر فنی و هواداران را به‌دست آورد.

عطش سرخ

لیگ بیستم لیگ پویا و شادابی بود. در این فصل سپاهان را در قامت بهترین نایب‌‎قهرمان تاریخ دیدیم. پرسپولیس اما ترک عادت نکرد و قهرمان شد.

حالا بر عکس

در یکی دو فصل گذشته عمده تحلیل‌ها در مورد استقلال حاکی از آن بود که این تیم ساختار دفاعی متزلزلی دارد و در عوض از مهاجمانی قدرتمند و زهردار سود می‌برد.

آماربازی

محمد نادری که دیروز رسما با استقلالی‌ها خداحافظی کرد و نخستین جداشده این تیم در فصل نقل‌وانتقالات شد، در لیگ گذشته هشتمین بازیکن برتر آبی‌پوشان بوده است.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
اگر قرار باشد اخبار رسانه‌ها را در مورد سردار آزمون جدی بگیریم، او کثیرالسفرترین آدم جهان است.
لیگ قهرمانان - یک هشتم
مقدماتی جام جهانی - مرحله نهایی