• پنج شنبه 21 مرداد 1400
  • الْخَمِيس 3 محرم 1443
  • 2021 Aug 12

واکسن از راه واردات و تولید داخل و به هر شکل ممکن برای همه مردم تأمین شود

رهبر معظم انقلاب اسلامی دیروز در سخنانی تلویزیونی درباره وضعیت و طغیان بیماری کرونا، آن را مسئله اول و فوری کشور خواندند و با تأکید درخصوص انجام قاطع وظایف و تصمیم‌ها برای مقابله با بیماری، توصیه‌ها و نکاتی خطاب به مسئولان و مردم بیان کردند.

عزادار است ایران

شهرداری تهران فضای بوستان‌ها، میدان‌ها و میدانگاه‌های شهری را به برگزاری مراسم هیئت‌های عزاداری اختصاص داد

به نوجوانان امیدوار باشیم

12آگوست، 21مرداد از سوی سازمان ملل متحد، روز جهانی نوجوان نامیده می‌شود. شعار امسال «تغییر شکل سیستم‌های غذایی» است و کشورها و مقامات مسئول در این زمینه باید اقدام کنند.

نسل به نسل در پناهت هستیم

1- تعارف که نداریم؛ زندگی‌مان ماشینی شده است. باید حواسمان باشد که آدم‌ها، دستگاه نیستند و نیاز به معنا دارند، نیاز به معنویت دارند.

فاجعه کرونا در مشهد

فقط چند هفته کافی بود تا پیک کرونا با سویه دلتا از جنوب شرقی کشور به شمال شرقی برسد؛ 33روز از ورود مشهد به وضعیت قرمز کرونایی می‌گذرد و حالا به اعتقاد پزشکان و کادر درمان فاجعه در این شهر رقم خورده است.
همشهری بررسی می‌کند

مردان اقتصادی دولت سیزدهم

با انتصاب محمد مخبر به‌عنوان معاون اول و مسعود میرکاظمی به‌عنوان رئیس سازمان برنامه و بودجه از یک‌سو و معرفی وزیران پیشنهادی سیدابراهیم رئیسی برای پست‌های اقتصادی، حالا مشخص است که فعلا هیچ‌کدام از دانش‌آموختگان دانشگاه امام صادق ع در ترکیب کابینه آینده جایی ندارند.