17
چهار شنبه 13 مرداد 1400
شماره 8284
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

مرحله مقدماتی جام جهانی - نهایی

مرحله مقدماتی جام جهانی - نهایی
ویژه
در روز اول رقابت‌های کشتی آزاد بازی‌های المپیک توکیو حسن یزدانی و رضا اطری به مصاف رقبای خود می‌روند. یزدانی امید طلای کاروان ایران است که در روزهای بی‌مدالی ورزش ایران می‌تواند انگیزه و نشاط را دوباره به ورزش ایران بازگرداند.
امیر خوش‌خبر، سرپرست تیم‌ملی والیبال می‌‌گوید: «سعید معروف دیگر به تیم ملی برنمی‌گردد.»
داستان اینطوری است که هر وقت در صداوسیما یک نفر پیدا می‌شود و 4 خط از یکی از پرسپولیسی‌ها یا استقلالی‌ها انتقاد می‌کند، فورا آقایان فاز «تحریم» بر‌می‌دارند و اعلام می‌کنند دیگر حاضر نیستند با فلان برنامه حرف بزنند.
خبرنگاران نزدیک به باشگاه بارسلونا ادعا کرده‌اند که توافق کامل بین دو طرف حاصل شده است، مسی برای 5 فصل قرارداد خود را تمدید‌ می‌کند و در مجموع حدود 200میلیون به‌دست می‌آورد که نسبت به حقوق قبلی‌اش در 4سال آخر که بالای 550میلیون یورو از بارسلونا پول گرفته بود، یک عقب‌نشینی کامل است.
علی هاشمی هم مدال را از دست داد. او که در دسته 109کیلوگرم بازی‌های المپیک توکیو وزنه‌ می‌زد، تلاش زیادی برای کسب مدال انجام داد اما ناموفق ماند.
مرحله نیمه‌نهایی جام‌حذفی فوتبال ایران امشب در شهرهای تهران و اهواز برگزار می‌شود تا فوتبال ایران یک گام دیگر به پایان فصل 1400-1399نزدیک شود.

برنز را گرفتیم،‌طلا را رزرو کردیم

محمدهادی ساروی دیروز در کشتی فرنگی مدال برنز گرفت و محمدرضا گرایی هم راهی فینال شد تا عصر امروز برای طلا بجنگد
شاید همه توقع داشتند برادر بزرگ‌تر محمدرضا یعنی محمدعلی گرایی در توکیو فینالیست شود ولی در عین ناباوری برادر بزرگ‌تر به مسابقه رده‌بندی رفت و برادر کوچک‌تر با درخششی مثال‌زدنی توانست فینالیست شود.
ول‌نکن‌ها

ول‌نکن‌ها

چرا بازیکنان رئال و بارسا تحت هر شرایطی در تیم می‌مانند؟
در تیم‌های بزرگ اروپایی بازیکنانی حضور دارند که به‌واسطه نام بزرگ قدیم‌شان و قراردادی که در دوره اوج خود بسته‌اند حقوق بالایی می‌گیرند. این بازیکنان در دوره افت حاضر به کاهش دستمزد یا انتقال به تیمی دیگر نمی‌شوند.
اینجا واقعا خانه توست؟
حاج‌صفی باز هم سپاهان را رها کرد و رفت
شاید کمتر کسی انتظار داشت احسان حاج‌صفی در آستانه 32سالگی بار دیگر لژیونر شود؛ مخصوصا که او قبلا امتحانش را در این مورد پس داده بود.
آمارهای متریکا در زمینه تعداد شوت‌ها نشان می‌دهد سپاهان بیش از هر تیم دیگری توانسته به دروازه حریفانش شوت بزند و نام پرسپولیس اصلا در بین 3تیم اول این بخش نیست.

نکته بازی/ نفرین روسی

نه؛ باورکردنی نیست. این بار دیگر واقعا خودمان را آماده کرده بودیم سردار آزمون را در یک لیگ معتبر اروپایی ببینیم، اما انگار قسمت نمی‌شود که نمی‌شود.

جام حذفی- نیمه نهایی

جام حذفی- نیمه نهایی

لیگ قهرمانان-یک هشتم

لیگ قهرمانان-یک هشتم
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
برنامه بازی‌های المپیک توکیو 2020
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جدول 8284