21
چهار شنبه 13 مرداد 1400
شماره 8284
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

نوشیدنی مسموم جان مهمان را گرفت

جنایی
مردی که مهمان خانه یکی از بستگانش بود پس از صرف شام براثر مسمومیت الکلی جانش را از دست داده و حالا با شکایت همسر وی از میزبان تحقیقات درباره مرگ این مرد آغاز شده است.
ویژه
بارش باران در شهرستان آوج باعث به راه افتادن سیلاب و جان باختن اعضای یک خانواده شد.
از هنگامی‌که سهام عدالت به عده‌ای از مردم واگذار شده که مشتمل بر تعدادی سهام‌های شرکت‌های مختلف و بزرگ است تا‌کنون که حداقل 12تا13سال می‌گذرد چندبار افزایش سرمایه از محل تامین‌های مختلف ازجمله تجدید ارزیابی و اندوخته و حتی پرداخت نقدی از سوی سهامداران انجام شده اما تعداد سهام سهامداران همان تعداد اندک اولیه سهام است.
اعضای یک باند با هجوم به باربری‌ها و بستن دست و پای نگهبان‌ها، نقشه سرقت را اجرا می‌کردند اما زودتر از آنچه تصور می‌کردند دستگیر شدند.
جزئیات تازه از عملیات پلیس برای دستگیری قاتل ۲خواهر

قاتل در خانه باغ پدری به دام افتاد

پیگیری
همزمان با بازسازی صحنه قتل ۲خواهر توسط داماد عصبانی جزئیات تازه‌ای از عملیات دستگیری مرد جنایتکار فاش شد.
مدیریت شهری باید همراه جامعه شهری باشد

مدیریت شهری باید همراه جامعه شهری باشد

شهر لباسی است که به قامت سبک زندگی شهروندان اندازه‌ و دوخته می‌شود. جامعه شهری در حالات مختلفی به سر می‌برد و مدیریت شهری باید همراه این وضعیت‌ها باشد.
پاسخ مسئولان/ بودجه برسد، مرمت و ایمن‌سازی‌ بزرگراه‌ها انجام می‌شود
روابط‌عمومی منطقه 13شهرداری تهران پیرو چاپ پیام مردمی با موضوع تراش و روکش آسفالت مکانیزه سطح بزرگراه‌ها و ایمن‌سازی‌ چاله‌های پرخطر در ستون با مردم پاسخ داده است: «براساس گزارش کارشناسی معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه 13و طی ابلاغ جدید معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران در سال‌جاری، تراش و روکش مکانیزه آسفالت سطح بزرگراه‌ها در حیطه انجام وظایف مناطق قرار گرفت که در سنوات گذشته همین موضوع با محوریت سازمان مهندسی و عمران شهر تهران انجام می‌شد، لذا با توجه به اینکه تاکنون هیچ‌گونه بودجه‌ای درخصوص آسفالت بزرگراه مذکور به این منطقه تخصیص داده نشده، لیکن کلیه مرمت‌ها و ایمن‌سازی‌ چاله‌های پرخطر در دستور کار قرار گرفته و به‌صورت روزانه انجام می‌شود، ضمن اینکه معاونت با استفاده از ظرفیت اعتبارات محله در حال انجام تراش و روکش آسفالت نقاط بحرانی و حادثه خیز بزرگراه است.»