17
چهار شنبه 6 مرداد 1400
شماره 8279
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

مدالی که می‌توانست برای ایران باشد

درحالی‌که جودوی ایران دوران تعلیق را پشت‌سر می‌گذارد، سعید ملایی زیرپرچم مغولستان مدال نقره المپیک را گرفت؛ مدالی که جودوی ایران حسرتش را دارد.
ویژه
رسپولیس بعد از 4قهرمانی، حالا فتح پنجمین جام پیاپی را هدف گرفته و تا دستیابی به این هدف، تنها یک گام فاصله دارد.
در شرایطی که طی هفته‌های گذشته گمانه‌زنی‌ها حول برگزاری متمرکز مسابقات انتخابی جام‌جهانی 2022 قطر بود و همه فکر می‌کردند AFC با برگزیدن یک کشور در هر گروه به‌عنوان میزبان متمرکز خیال خودش را راحت می‌کند، حالا شرایط تغییر کرده است.
استقلال در هفته آخر لیگ بیستم وارد برزخی شده که کاملا مضر و ناخواسته است؛ یک فشار کاذب که ابدا تناسبی با فضای تشریفاتی این مسابقه ندارد.
با جامی که مسی با یاری همبازیانش در تیم ملی آرژانتین در کوپا آمریکا گرفت، نحسی جام ملی برایش به پایان رسید. او گفته بود حاضر است همه افتخارات فردی‌اش را بدهد و در عوض یک جام ملی بگیرد.
متین بالسینی شناگر تیم ملی ایران بعد از مسابقه‌اش در توکیو گفته بود که بدون مربی در بازی‌های المپیک شرکت کرده است.
پس از جدایی سرخیو راموس به‌صورت آزاد، رافائل واران هم رئال مادرید را ترک کرد. این زوج خط دفاعی که می‌شد گفت در نوع خودشان بهترین بودند، در کنار هم 4 بار فاتح لیگ قهرمانان شدند. واران تنها یک فصل دیگر با رئال قرارداد داشت و حاضر نبود آن را تمدید کند.

جام بیست، سهم کیست؟

بیستمین دوره لیگ‌ برتر فوتبال ایران جمعه‌شب یا با هفتمین قهرمانی پرسپولیس به پایان می‌رسد یا ششمین قهرمانی سپاهان
بیستمین دوره از لیگ برتر فوتبال ایران جمعه این هفته به پایان می‌رسد و 16تیم حاضر در این رقابت‌ها بعد از 267روز مبارزه به‌کار خود پایان خواهند داد.
مدال دوم تیراندازی در گمرک ماند!

مدال دوم تیراندازی در گمرک ماند!

جواد فروغی و سایر تیراندازان ایران دیروز در بخش مختلط ناموفق بودند؛ سرمربی تیم‌ملی می‌گوید ما نه‌فقط تحریم خارجی بلکه تحریم داخلی هم هستیم
بعد از مدال طلای غیرمنتظره‌ای که جواد فروغی در روز دوم مسابقات در تپانچه بادی گرفت، انتظار می‌‌رفت او و هانیه رستمیان بتوانند در مسابقات میکس این اسلحه هم روی سکوی بازی‌های المپیک توکیو بروند، اما این اتفاق رخ نداد؛ ایران دیروز نه در میکس تپانچه به نتیجه رسید و نه در میکس تفنگ بادی. با این وجود، این شکست‌ها فرصتی بود تا مربیان و تیراندازان که ماه‌ها و روزهای گذشته سکوت کرده بودند، به رفتارها و کمبودها معترض شوند.
2‌مسابقه، یک‌پیروزی و نایب‌قهرمانی؛ این نتیجه ایران در مسابقات تیمی تکواندوی بازی‌های المپیک توکیو‌ست.

آماربازی

سجاد شهباززاده صدرنشینی‌اش را در جدول بازیکنان لیگ از مهدی ترابی پس گرفت تا در فاصله یک هفته تا پایان لیگ دوباره صاحب لقب بهترین بازیکن فصل باشد.

نکته بازی/ بفرمایید تلویزیون ایران

انصافا گافی که سایت صباح ترکیه در اعلام خبر پیوستن علی کریمی به کایسری‌اسپور داده، حتی برای وبلاگ‌های خبری یک نفره در ایران هم قفل است.

لیگ برتر ایران جام خلیج فارس - فصل بیستم

لیگ برتر ایران جام خلیج فارس - فصل بیستم
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
امروز می‌تواند روز خوبی برای ایران باشد؟ امروز ششمین روز از بازی‌های المپیک توکیو‌ست، ایران یک مدال طلا گرفته و در حسرت چند مدال مانده است؛ چه مدال‌هایی که در تکواندو باید به‌دست می‌آمد و نیامد و چه مدالی که سعید ملایی در جودو گرفت ولی نه به نام ایران.
برنامه بازی‌های المپیک توکیو 2020
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.