• چهار شنبه 6 مرداد 1400
  • الأرْبِعَاء 18 ذی الحجه 1442
  • 2021 Jul 28

ضربه کرونا به نوجوانان

متخصصان روان می‌گویند: میزان مراجعه نوجوانان در دوران کرونا به روانپزشکان و روانشناسان بالا رفته و بخشی از آنها نیاز به استفاده از داروهای ضدافسردگی دارند. افت تحصیلی، بیشترین دلیل مراجعه نوجوانان به مشاور و روانشناس است. آنها می‌گویند حتی با تمام شدن دوران کرونا، همچنان عوارض آن مثل افسردگی،گوشه‌گیری، استرس و اضطراب باقی خواهند ماند
با گذشت نزدیک به 17 ماه از شروع پاندمی کرونا در ایران، پیامدهای شیوع غیرمنتظره این ویروس، به تدریج در حال رخ‌نمایی است. در کنار مشکلات اقتصادی، ارتباطات اجتماعی و آموزش از راه دور، حالا مساله جدی‌تری، مطرح می‌شود و آن‌هم سلامت روان است.

زنان موتورسوار پشت خط قانون

زنان موتورسوار روز دوشنبه با این جمله پلیس راهور تهران بزرگ روبه‌رو شدند که به آنها گفته درصورت تردد در سطح شهر وسیله‌نقلیه‌شان توقیف می‌شود. البته این چندمین‌باری است که پلیس این هشدار را به زنان موتور‌سوار که هر روز بر تعدادشان به‌خصوص در شهرهای بزرگ افزوده می‌شود، داده و به آنها گفته است که «معیار برای ما داشتن گواهینامه است و چون زنان گواهینامه موتور ندارند، پلیس مجبور به برخورد است.»

عید غدیر، روشنایی راه پیامبر

عید غدیر به ‌واسطه اهمیتش به نام عید اکبر نامگذاری شده است، یعنی از عید فطر و قربان بالاتر است و هیچ عیدی مهم‌تر از غدیر نیست.

قاعده‌شکنی در بازارهای طلا، ارز و سهام

بعد از مدت‌ها، دیروز سه‌شنبه، قاعده همسویی بازارهای سهام، ارز و طلا شکسته شد.

5جایگزین داخلی برای اینستاگرام داریم

طرح «صیانت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی» پس از آخرین اصلاح، چندین‌بار در نوبت دستور صحن مجلس قرار گرفته تا برای بررسی آن در قالب اصل 85رای‌گیری شود.

اورامان جهانی شد

جایگاه اهورامزدا و خانه خورشید در اورامانات ایران در چهل‌و‌چهارمین اجلاس کمیته میراث فرهنگی یونسکو که به میزبانی چین در حال برگزاری است،ثبت جهانی شد.

5میلیون دوز واکسن برکت تاکنون تولید شده است