• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
چهار شنبه 23 تیر 1400
کد مطلب : 135814
+
-

آماربازی


55.5
در آستانه بازی حساس پرسپولیس و استقلال در جام‌حذفی مقایسه آمارهای این دو تیم در سایت متریکا نشان می‌دهد که پرسپولیس در آیتم‌های شوت در چارچوب، دقت شوت، شوت مواجه‌شده، نرخ تبدیل شوت به گل، نبرد پیروز، مالکیت توپ، دقت پاس، دریبل موفق و موفقیت در نبردها تیم بهتری نسبت به استقلال بوده است. البته در نبردهای تن‌به‌تن آمار 2 تیم بسیار نزدیک است. در این بخش عدد 54.7 برای پرسپولیس و 54.4 برای استقلال به ثبت رسیده است. آمار 2 تیم در مالکیت توپ هم نشان می‌دهد پرسپولیس بازی‌های مالکانه‌تری نسبت به رقیبش داشته است. سرخپوشان در مالکیت توپ میانگین 55.5درصد را در بازی‌هایشان به‌جا گذاشته‌اند اما میانگین استقلالی‌ها از 50.5 فراتر نمی‌رود.

500
 اما استقلال هم به گواه آمارهای متریکا در چند آیتم از پرسپولیس برتر بوده و آمار بهتری نسبت به سرخپوشان به جا گذاشته است. آبی‌ها در شوت، تعداد پاس، نبرد هوایی و تکل موفق تیم بهتری نسبت به پرسپولیس بوده‌اند. جالب است که استقلال در هر بازی 11.7شوت به دروازه حریفان زده که این آمار بهتری نسبت به 11.3شوت پرسپولیس است اما شوت‌های داخل چارچوب سرخپوشان (4.6به 4) بیشتر از آبی‌‌هاست. در آمار مالکیت توپ و تعداد پاس هم اوضاع به همین شکل است. پرسپولیس در مالکیت توپ، برتری قابل ملاحظه‌ای دارد اما استقلال در تعداد پاس به میانگین 500پاس در هر بازی رسیده که این بالاتر از تمامی تیم‌ها ازجمله پرسپولیس است. یعنی استقلال زمان کمتری توپ دارد اما بیشتر پاس می‌دهد.

32
 آمار بازی‌های لیگ نشان می‌دهد استقلال در خارج از تهران نتایج بهتری نسبت به پرسپولیس گرفته است. اما در بازی‌های خانگی پرسپولیس اختلاف فاحشی با استقلال و سایر رقبا دارد. قرمزپوشان پرسپولیس در 12بازی خانگی به 10برد و 2مساوی رسیده‌اند که آمار بسیار خوبی است. فقط 2تیم اصفهانی یعنی سپاهان و ذوب‌آهن موفق شده‌اند پرسپولیس را در تهران متوقف کنند. آمار استقلال در تهران 8برد، 3مساوی و 2باخت بوده که این تیم را در رتبه چهارم بازی‌های خانگی قرار می‌دهد. اما در خارج از خانه استقلال با یک بازی بیشتر از رقیب 2برد هم بیشتر دارد. آبی‌پوشان با 6برد، 5مساوی و 3باخت دومین تیم موفق در بازی‌های خارج از خانه (بعد از سپاهان) هستند و پرسپولیس با 4برد، 8مساوی و یک‌ باخت سوم است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید