17
دو شنبه 7 تیر 1400
شماره 8255
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

نکته بازی/ عالمان بی‌عمل

داستان اینطوری است که یحیی گل‌محمدی و حمید مطهری با طعنه به استقلالی‌ها می‌گویند: «بهتر است تمرکز هر کسی روی تیم خودش باشد»، بعد دقیقا در اردوی استقلال هم همین مطالب را در مورد حریف دیرینه می‌شنویم.
ویژه
تیم تراکتور این هفته در حالی به پدیده باخت که با زدن 25شوت به سمت دروازه این تیم بیشتر از تمام بازی‌هایش در این فصل شوت زده بود.
ترکیب احتمالی فرانسه3-3-4: هوگو لوریس، واران، کیمپمبه، لئو لوبوا، پاوار، پوگبا، کانته، ربیو، گریزمان، امباپه و کریم بنزما.
مسابقه تیم‌های هیأت بدنسازی کرمانشاه و ملی حفاری ایران در لیگ پاورلیفتینگ، تحت‌الشعاع درگیری و کتک‌کاری قرار گرفت.
شاید مثل بازی‌های آسیایی2018 جاکارتا که خیلی خوش‌شانس نبود و در بازی اول به نفر سوم المپیک لندن باخت و حذف شد، این‌بار هم حضورش در مسابقات طولانی نشود اما برای ثریا آقایی مثل خیلی از زنان دیگر مهم رسیدن است: «بزرگ‌ترین اتفاق زندگی‌ام این است که پایم را به المپیک می‌گذارم.»

در هیچ دولتی ورزش اولویت نبوده است

رضا صالحی‌امیری، رئیس کمیته ملی المپیک در گفت‌وگو با همشهری، یکی از دلایل توسعه نیافتگی ورزش ایران را نداشتن برنامه منسجم در 40سال گذشته می‌داند
او را نقطه مقابل مسعود سلطانی‌فر می‌دانند. هر اندازه که سلطانی‌فر رسانه‌گریز است و میانه‌ای با پاسخگویی ندارد، به همان اندازه رضا صالحی امیری تلاش می‌کند از روابطش با رسانه‌ها مواظبت کند.
رضاوند: امکانات پرسپولیس با استقلال قابل قیاس نیست

رضاوند: امکانات پرسپولیس با استقلال قابل قیاس نیست

استقلال با وجود مشکلات مختلف مدیریتی‌اش، همچنان خوب نتیجه می‌گیرد. آبی‌پوشان تهرانی جمعه‌شب گل‌گهر را در تهران شکست دادند و فرهاد مجیدی، سرمربی تیم باز خبر داد با هزینه شخصی خودش دوباره به بازیکنان پاداش می‌دهد. آرش رضاوند، هافبک استقلال که معمولا جزو بازیکنان ثابت مجیدی است،
احیا شدگان
احیا شدگان
در مورد بازگشت بموقع 2 ستاره از یاد رفته پرسپولیس و استقلال
این هفته‌ها در پرسپولیس و استقلال شاهد نمایش خوب 2 بازیکنی هستیم که مدت‌ها از سطح ایده‌آل فاصله گرفته بودند. مهدی عبدی و حسین حسینی، ستاره‌های غیرمنتظره سرخابی در چند مسابقه اخیر بوده‌اند؛ بازیکنانی که نشان دادند پتانسیل زیادی دارند و درصورت برخورداری از شرایط روحی خوب، می‌توانند به تیم کمک کنند.
فدراسیون بسکتبال دیروز از پیراهن تیم جوانان ایران برای حضور در جام‌جهانی ۲۰۲۱ لتونی رونمایی کرد. پانزدهمین دوره جام جهانی 19 سال 2021 از 12 تا 20 تیر ماه به میزبانی لتونی برگزار می‌شود و ایران با تیم‌های صربستان، پورتوریکو و لتونی هم‌گروه است.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
زمانی یکی از فوت‌وفن‌های مربیگری امیر قلعه‌نویی این بود که در میدان‌های بزرگ و حساس شکست نمی‌خورد. یعنی بلد بود بازی‌های حیاتی را هر طور شده به سود خودش و تیمش در بیاورد. تا مدت‌ها یکی از اسباب تفاخر هواداران ژنرال این بود که او هرگز به پرسپولیس نمی‌بازد،
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جدول 8255