21
دو شنبه 7 تیر 1400
شماره 8255
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
واقعه درگذشت دو خانم خبرنگار درحادثه واژگونی اتوبوس در اثر نقص فنی ترمز و نیز درگذشت سربازان دوره آموزشی در جاده، نشان از ضرورت معاینه فنی رسمی برای همه اتوبوس های برون شهری دارد.
روابط‌عمومی شرکت بهره‌برداری مترو، پیرو چاپ پیام مردمی با عنوان ساعات کاری متروی تهران افزایش یابد، در ستون با مردم روز 31خرداد ‌ماه پاسخ داده است: احتراما ضمن تشکر از مسافرگرامی، به اطلاع می‌رساند بعد از موج سوم کرونا در پاییز سال گذشته که منجر به تعطیلی‌های گسترده در سطح کشور شد، تصمیماتی توسط کمیته ملی مقابله با کرونا اتخاذ گردید که یکی از آنها طرح محدودیت تردد شبانه بود.
داخلی
جست‌وجوی تیم‌های آتش‌نشانی در برج ویران شده میامی آمریکا برای یافتن سرنوشت 156نفری که زیر خروارها آوار مدفون شده‌اند ادامه دارد و روز گذشته آتش‌نشانان اعلام کردند صداهایی از زیر آوار شنیده‌اند که احتمال زنده ماندن برخی از مدفون‌شدگان را بیشتر کرده است.

افتتاح گالری، ترفندی برای سرقت سکه‌های میلیاردی

داخلی
با شکایت مردی که مدعی است سکه‌های قدیمی و عتیقه‌اش به ارزش 11میلیارد تومان در یک گالری اجناس عتیقه و آنتیک به سرقت رفته است، تحقیقات پلیس برای دستگیری سارق آغاز شد.

دوست خانوادگی عامل قتل‌عام خانواده کرجی

بازجویی از زن و شوهری که به اتهام دست داشتن در قتل زوجی جوان همراه دختر 5ساله‌شان در شهرک اوج کرج دستگیر شده‌اند نشان می‌دهد که مرد جوان به‌دلیل اختلافات مالی، دوستش و همسر و دختر او را به قتل رسانده است.
سرنوشت اینترنت ملت در خانه ملت
سرنوشت اینترنت ملت در خانه ملت
براساس آخرین آمار سازمان تنظیم مقررات بیشتر از ۹۴میلیون کاربر، مشترک اینترنت پهن‌باند در کشور هستند و زندگی‌شان اکنون با استفاده از پلتفرم‌های اینترنتی، شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها می‌گذرد. گروه‌هایی از نمایندگان مجلس از حدود ۳سال پیش برای آنچه ساماندهی یا صیانت فضای مجازی نامیده‌اند، طرح‌های مختلفی رونمایی کرده‌اند که هر‌کدام انتقادهای مختلفی را به‌دنبال داشته و باعث نگرانی عموم مردمی که در حال زندگی و کسب‌وکار در این فضا هستند، شده است.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
دختری 16ساله که به تازگی با پسری افغان در فضای مجازی آشنا شده بود، پس از سرقت طلاهای مادرش از خانه فرار کرد و به افغانستان گریخت. به گزارش همشهری، تحقیقات در این پرونده از چند روز قبل با شکایت زن و شوهری در دادسرای جنایی تهران شروع شد.