13
یکشنبه 6 تیر 1400
شماره 8254
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

نکته بازی/ هم جهش بود و هم پرش!

ما مطلقا جزو کسانی نبودیم که اعتقاد داشتند پشت شکست 5 بر یک مس رفسنجان برابر سپاهان حرف و حدیثی وجود دارد.
ویژه
در بازی جمعه‌شب ورزشگاه آزادی، استقلال در حالی 2گل به گل‌گهر زد که حتی به اندازه نیم گل هم روی دروازه حریفش موقعیت ایجاد نکرده بود.
در آغاز مسابقات هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر، پرسپولیس در رفسنجان با یک گل تیم مس را شکست داد و با 51امتیاز تا پیش از بازی روز یکشنبه سپاهان در خانه فولاد به صدر رسید.
هفته بیست‌وچهارم رقابت‌های لیگ برتر امشب با انجام 2بازی در تهران و اهواز به پایان می‌رسد.
برای فرزانه فصیحی المپیک تمام‌شده بود، قزاقستان که ویزا نداد و مسابقات انتخابی المپیک ازبکستان هم که لغو شد، دیگر امیدی نماند. راهی اصفهان شد تا حداقل با خانواده‌اش دیداری تازه کند اما خبری که ساعت 10صبح دیروز روی سایت کمیته ملی المپیک ایران منتشر شد، همه شادی جهان را به او هدیه داد. خبر این بود: فرزانه فصیحی دونده 100متر به بازی‌های المپیک می‌رود.
پرسپولیس جمعه‌شب یک بازی مهم را در رفسنجان با برد پشت‌سر گذاشت تا نشان دهد همچنان اصلی‌ترین شانس کسب عنوان قهرمانی به‌حساب می‌آید.
محمدحسین مرادمند مدافع استقلال که هفته قبل به‌خاطر برگشت خوردن چک باشگاه و خبر حضور طلبکاران در هتل محل اقامت استقلالی‌ها جنجال‌آفرین شده بود، در بازی این هفته تیمش مقابل گل‌گهر با زدن گل اول تیمش خبرساز شد و در پایان بازی هم بهترین بازیکن میدان لقب گرفت.

سری‌آ بالاتر از همه

با این‌که تیم ملی اسپانیا 5گل به اسلواکی و یک گل به لهستان زد، اما تعداد گلزنان دور مقدماتی یورو که در لالیگا توپ می‌زنند به‌طرز عجیبی پایین است. لالیگایی‌ها تنها 4گل در دور گروهی این تورنمنت زده‌اند؛ تنها یکی بیشتر از بازیکنان شاغل در لیگ یک فرانسه که یکی از آنها یعنی سارابیا برای همین اسپانیا گل زده.
گرما، شانس رکورد جهانی را از دختر تیرانداز ایرانی گرفت

گرما، شانس رکورد جهانی را از دختر تیرانداز ایرانی گرفت

کرم‌زاده در جام‌جهانی تیراندازی چهارم شد. مدیر تیم‌های ملی می‌گوید امتیاز او 4/. با رکورد جهانی فاصله داشت
تیم ملی تفنگ بادی زنان و جواد فروغی در تپانچه بادی مسابقات جام جهانی مدال طلا گرفته‌اند اما مدیر تیم‌های ملی بیشتر از فاطمه کرم‌زاده تعریف می‌کند که در تفنگ بادی چهارم شد.

گرجستان بدنسازهای ایران را دیپورت کرد

تیم 7 نفره ایران شامل 5ورزشکار، یک مربی و یک سرپرست برای شرکت در مسابقات گرندپری گرجستان، راهی این کشور شده بودند اما به‌دلیل اینکه پروتکل‌های بهداشتی این کشور را رعایت نکرده بودند، بعد از 10ساعت معطلی در فرودگاه، به ایران بازگشتند.

جدول 8254

جدول 8254
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
مسابقات هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر جمعه‌شب با برگزاری 5 دیدار آغاز شد و طبق معمول بخش عمده‌ای از وقت نشست‌های خبری به نک و نال و غرولند گذشت. سرمربیان که عموما افتخار نمی‌دهند و در نشست‌های خبری شرکت نمی‌کنند.
داستان این است که هر تیمی در هر هفته از مسابقات لیگ برتر در بحث داوری متضرر می‌شود، مسئولانش فورا خواهان استفاده از VAR یا همان کمک‌داور ویدئویی در فوتبال ایران می‌شوند.
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.