13
شنبه 5 تیر 1400
شماره 8253
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

نکته بازی/ شادی، ویژه‌تر از این؟

مهدی شیری هر چقدر در زمین چیزی برای ارائه ندارد، بیرون از میدان کولاک می‌کند.
ویژه
برنامه
باشگاه استقلال، شهر دوبی امارات را به‌عنوان میزبان بازی خانگی این تیم مقابل الهلال عربستان معرفی خواهد کرد.
شنای ایران برای بازی‌های المپیک یک سهمیه گرفت ولی احتمال دارد برای نخستین بار 2‌نماینده در بازی‌های المپیک داشته باشد.
اولین‌بار یک خبرنگار پرتغالی بود که خبر داد پیام نیازمند، دروازه‌بان ملی‌پوش باشگاه سپاهان با باشگاه پورتیموننزه پرتغال قرارداد امضا کرده و قرار است فصل آینده در لیگ این کشور فوتبالش را ادامه دهد.
احتمال قابل‌توجهی در مورد جدایی بوژیدار رادوشوویچ از پرسپولیس وجود دارد.
انگار ناف بعضی تیم‌ها را در این دوره یورو با مرگ بریده‌اند. پرتغال و آلمان که با فرانسه و تیم چغر مجارستان گروه مرگ را تشکیل می‌دادند، در دور حذفی هم قرعه مرگ نصیب‌شان شد. آلمان به انگلیس خورد و پرتغال حریف بلژیک شد.

گل صدودهم شهریار

تاریخ‌سازی رونالدو، دوباره نام شناسنامه فوتبال ایران را در جهان زنده کرد
این دوست‌داشتنی‌ترین اتفاق بد دنیای فوتبال برای ما ایرانی‌ها بود.
کریس در کنار دایی

کریس در کنار دایی

رونالدو چگونه به رکورد 109گل ملی علی دایی رسید؟
همانطور که می‌دانید و در این دوسه‌روزه اخبار آن را پیگیری کرده‌اید، کریستیانو رونالدو سرانجام موفق شد با رکورد 109گل ملی علی دایی برابری کند.
یک سهمیه و یک شانس مدال از دست رفت
یک سهمیه و یک شانس مدال از دست رفت
با مثبت شدن تست دوپینگ یک قهرمان کاراته، ورزش ایران یکی از مدعیان گرفتن مدال در المپیک توکیو را از دست داد
شوک به ورزش ایران در آستانه المپیک توکیو؛ تست دوپینگ یکی از شانس‌های مدال ایران در این بازی‌ها مثبت است. بعد از مصدومیت احسان حدادی، این دومین خبر بد برای کاروان المپیکی ایران است.
در معدود دفعات شانس یار زنان شده است. در مسابقات مقدماتی جام ملت‌های زنان آسیا ۲۰۲۲ هند، ایران قرعه خوبی دارد. تیم که در رده چهاردهم آسیاست، با اردن که در رده ۱۲ و بنگلادش که در جایگاه ۲۷ آسیا جای دارند، هم گروه شده.

عذرخواهی به‌خاطر نتایج والیبال

نتایجی که تیم ملی والیبال در لیگ ملت‌ها گرفت، در حدی غیرمنتظره بود که رئیس فدراسیون مجبور به عذرخواهی شد. هرچند ولادیمیر آلکنو، سرمربی تیم ملی تأکید داشت هدف از حضور در لیگ، آمادگی برای بازی‌های المپیک توکیو‌‌ست نه نتیجه‌گرفتن، اما این نگاه سرمربی هم بازی‌های ضعیف تیم را توجیه نکرد.

جدول 8253

جدول 8253

جدول‌اعداد | 3962

اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
در روزهایی که روابط بوژیدار رادوشوویچ با مدیران باشگاه پرسپولیس تیره و تار شده، برخی منابع غیررسمی از پیشنهاد قابل توجه یک باشگاه لیگ برتری به گلر ذخیره قرمزها خبر می‌دهند.
سیدجلال حسینی و حسین کنعانی‌زادگان بهترین زوج دفاعی لیگ برتر از نگاه متریکا هستند.
یوفا در ادامه ایجاد تغییرات گسترده و بعضا مفید فیفا در فوتبال، روی دست فدراسیون بین‌المللی فوتبال زد و قانون گل زده در خانه حریف را هم لغو کرد.