• یکشنبه 29 مهر 1403
  • الأحَد 16 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 20
شنبه 5 تیر 1400
کد مطلب : 134122
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/L9mnA
+
-

عذرخواهی به‌خاطر نتایج والیبال

تیم ملی والیبال دیروز از ایتالیا به ایران بازگشت. رئیس فدراسیون به‌خاطر بازی‌های ضعیف در لیگ ملت‌ها از مردم عذرخواهی کرد

نتایجی که تیم ملی والیبال در لیگ ملت‌ها گرفت، در حدی غیرمنتظره بود که رئیس فدراسیون مجبور به عذرخواهی شد. هرچند ولادیمیر آلکنو، سرمربی تیم ملی تأکید داشت هدف از حضور در لیگ، آمادگی برای بازی‌های المپیک توکیو‌‌ست نه نتیجه‌گرفتن، اما این نگاه سرمربی هم بازی‌های ضعیف تیم را توجیه نکرد. محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال یک روز بعد از پایان مرحله اول لیگ به رادیو ورزش گفت: «از همه مردم عذرخواهی می‌کنم و به آنها قول می‌دهم در فرصت مانده تا المپیک تلاش می‌کنیم نکات ضعفی را که مردم در لیگ ملت‌ها دیدند، برطرف کنیم.»
ایران در 15بازی، 5پیروزی و 10شکست داشت و به رده 12رنکینگ جهانی سقوط کرد. تیم ملی دیروز از ریمینی ایتالیا به ایران بازگشت و بازیکنان بعد از یک هفته استراحت از 12تیر اردوهایشان را با 16نفر آغاز می‌کنند. قرار است 12نفر المپیکی‌ در این اردوها معرفی ‌شوند. دیروز آلکنو همراه تیم به ایران نیامد. به‌گفته داورزنی، او در بازگشت به ایران در نشست خبری دلیل بازی‌های ضعیف تیم را توضیح می‌دهد. درحالی‌که همه از تیم و سرمربی انتقاد می‌کنند و فضای والیبال قبل از المپیک خیلی امیدوار‌کننده نیست، پیام ایگور کولاکوویچ، سرمربی سابق ایران شاید بازیکنان را به روزهای خوب دلگرم کند. ایگور در صفحه اینستاگرامش عکسی از تیم ایران منتشر کرده و خطاب به شاگردان‌ سابقش نوشته است: «سرتان را بالا بگیرید! شما باعث افتخار ایران هستید. شما در سخت‌ترین شرایط، بهترین هستید. المپیک پیش‌روی‌تان است، شما بزرگ‌ترین جنگجویانی هستید که من می‌شناسم.»
لیگ‌ ملت‌های والیبال بدون ایران ادامه دارد. برزیل، لهستان، اسلوونی و فرانسه 4تیمی هستند که به مرحله نیمه‌نهایی رسیده‌اند و از امروز مسابقات را شروع می‌کنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید