17
سه شنبه 1 تیر 1400
شماره 8250
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

راز بزرگ شکارچیان جام

چگونه «شخصیت قهرمانی» کارها را برای پرسپولیس آسان می‌کند؟
پرسپولیس در روزی با برتری یک بر صفر برابر تراکتور سوپرجام فوتبال ایران را برد که در کل نمایش استانداردی نداشت.
ویژه
بعد از پایان محرومیت، هنوز هم عیسی آل‌کثیر به بهترین فرم فنی و بدنی‌اش نرسیده است، اما خاصیت عجیب او یعنی چارچوب‌شناسی باعث می‌شود کادرفنی تحت هیچ شرایطی نتواند از حضور این بازیکن صرف‌نظر کند.
یحیی گل‌محمدی با قهرمانی سوپرجام تعداد جام‌های خودش در فوتبال ایران را به 5رساند.
به‌طور همزمان در ایران و عراق شایعاتی در مورد استخدام کارلوس کی‌روش برای هدایت تیم ملی وجود دارد؛ هرچند در هر دو مورد بعید به‌نظر می‌رسد احتمال وصال چندان چشمگیر باشد.
حالا دیگر نه لایک و کامنت چندانی می‌گیرد، نه آنقدرها پربازدید می‌شود و نه هواداران به آن حساسیت نشان می‌دهند.
تیم ملی والیبال ایران هفته پنجم از لیگ ملت‌های والیبال را با شکست آغاز کرد؛ شکستی که میلاد عبادی‌پور می‌گوید باعث شرمندگی تیم شده است.
بعد از بمباران فوتبالی دیشب که 4‌مسابقه در آخرین دور مرحله گروهی رقابت‌های یورو برگزار شد، امروز برنامه کمی سبک‌تر است و تنها 2‌مسابقه در تقویم گنجانده شده که هر دو به گروه D برمی‌گردد؛ جایی که انگلیس و چک بر سر صدرنشینی با هم می‌جنگند و کرواسی و اسکاتلند دنبال پیدا‌کردن روزنه‌ای برای صعود هستند.

کم آورده بودم اما دوباره بلند شدم

امید عالیشاه، سازنده گل قهرمانی پرسپولیس در سوپرجام در گفت و گو با همشهری از شرایط سختی می‌گوید که در این تیم داشته اما توانسته آن را مدیریت کند
پرسپولیس یکشنبه‌شب با شکست‌ تراکتور توانست در سوپرجام هم پوکر کند و به چهارمین قهرمانی متوالی دست یابد.
امیدوارم بوکس در المپیک شگفتی‌ساز شود

امیدوارم بوکس در المپیک شگفتی‌ساز شود

علیرضا استکی، سرمربی تیم ملی بوکس از شرایط خوب تیم قبل از المپیک می‌گوید
علیرضا استکی در حالی سرمربی تیم ملی بوکس شد که کمتر کسی تصور می‌کرد بوکس ایران در المپیک نماینده‌ای داشته باشد. ناکامی‌‌های سریالی بوکس از المپیک‌2016 ریو کلید خورد؛ ایران با تک‌سهمیه احسان روزبهانی که از بوکس نیمه‌حرفه‌ای به‌دست آمده بود،
چند رکورد جابه‌جا شد
چند رکورد جابه‌جا شد
صعود ولز و ایتالیا و چشم‌انتظاری سوئیس به نتایج سایر گروه‌ها
با برگزاری بازی‌های گروه اول در دور سوم یورو 2020، تکلیف 3‌تیم از 24‌تیم این رقابت‌ها مشخص شد.
حسین کنعانی‌زادگان مدافع ملی‌پوش پرسپولیس بعد از قهرمانی این تیم در سوپرجام که با کسب پیروزی مقابل تراکتور به‌دست آمد با روزنامه همشهری گفت‌وگویی انجام داد.

چشم بارسا به یورو و گوزنس

بارسلونا که 3 بازیکن را به‌صورت رایگان جذب کرده و آگوئرو، ممفیس، اریک گارسیا را خریده و امرسون را هم از بتیس برگردانده، باز هم در بازار نقل‌وانتقالات فعال است و این‌بار حتی پول هم می‌خواهد خرج کند.

دمبله یورو را از دست داد

یک خبر تکراری؛ عثمان دمبله مصدوم شد. در ابتدا به‌نظر نمی‌رسید آسیب‌دیدگی دمبله که در نیمه دوم بازی با مجارستان برای فرانسه به زمین رفته و یک ضربه به تیر دروازه زده بود جدی باشد، اما به‌هرحال او عثمان است و چاره دیگری جز مصدومیت ندارد.

گل‌زن/ ما هیچ، ما نگاه

تیم جوانان ایران در پایان مسابقات آسیای‌مرکزی موسوم به کافا، به مقام نایب‌قهرمانی رسید. ایران تیم خوب و یکدستی بود که پس از 2 سال دوری از میادین و با یک‌ماه اردوی دوستانه نمایش شگفت‌انگیزی از خود به جای گذاشت.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
شهرام هروی، سرمربی تیم ملی کاراته در اعتراض به انتخاب نایب‌رئیس فدراسیون استعفا داد و تیم ملی کاراته در آستانه حضور در بازی‌های المپیک توکیو را شوکه کرد. حسن طباطبایی، رئیس فدراسیون کاراته، محسن آشوری را به‌عنوان سرپرست نایب‌رئیسی معرفی کرده.
کرونا اردوی تیم ملی کشتی آلیش زنان را هم تعطیل کرد. قرار بود اردوی تیم ملی آلیش زنان با حضور 14ورزشکار از 3خرداد تا 6تیر در خانه کشتی توفیق جهانبخت برگزار شود اما 8نفر از این نفرات کرونا داشتند و اردو لغو شد.
نوشاد عالمیان در مسابقات انتخابی تیم ملی پینگ‌پنگ ‌باخت. با اینکه این شکست در فینال اتفاق افتاد اما نوشاد در اعتراض به داوری از مسابقات انصراف داده است.