25
سه شنبه 1 تیر 1400
شماره 8250
استانی
23023432
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
امروز، سه‌شنبه، روز اول تابستان است، روز اول تیر، روزی که به اعتقاد قدیمی‌ها، خورشید از بالاترین جایگاه طلوع خود در افق شمال شرقی برمی‌دمد و در بالاترین جایگاه غروبگاهی خود در افق شمال غربی فرو می‌رود.
نبود یک پارک شهری مناسب در میامی و بی‌توجهی به ایجاد زیرساخت‌های تفریحی در این شهر، طی سال‌های اخیر به عنوان یکی از انتقادهای جدی شهروندان و حتی روستاییان این شهرستان مطرح است.
میلاد با سعادت خورشید هشتم آسمان امامت مبارک باد

آمدم ای شاه پناهم بده

«آمدم ای شاه پناهم بده، خط امانی ز گناهم بده»
زنگ خطر برای سراب نیلوفر و تالاب هشیلان به صدا درآمد

زنگ خطر برای سراب نیلوفر و تالاب هشیلان به صدا درآمد

کاهش بارندگی‌ها و خشکسالی بسیاری از سراب‌ها و چشمه‌های استان کرمانشاه به ویژه سراب نیلوفر و تالاب هشیلان را تهدید می‌کند
کاهش بی‌سابقه بارش‌ها طی ۵۰ سال گذشته در کرمانشاه باعث کمبود آب و حتی خشکی برخی چشمه‌ها و رودخانه‌های استان شده است.
رشد نوسازهای بی‌هویت در شهرکرد
رشد نوسازهای بی‌هویت در شهرکرد
به گفته اساتید و کارشناسان حوزه معماری و شهرسازی، بی‌هویتی در سازه‌ها و معماری شهرکرد به روشنی نمایان است و در عصر جدید مدیران شهری نتوانسته‌اند معماری اصیلی مطابق با شرایط اقلیمی، فرهنگ و المان‌های هویتی این منطقه ارائه دهند.
شورای عالی انقلاب فرهنگی برای تحقق اهداف و کارکردهای نهادی خود، تهیه و تدوین نقشه مهندسی فرهنگی کشور را در اولویت قرار داد.
PDF استانی
کوتاه استانی
23023405-021 ستون صدای همشهری برای نوشتن مشکلات شما شهروند گرامی است. معضلاتی که منعکس می‌شوند تا مسئولان آنها را بخوانند و در پی یافتن راه حلی برای رفع آنها برآیند. برای بازگو کردن مشکلات خود از ساعت 9 تا 17با شماره دفتر همشهری تماس بگیرید.
با افزایش تخریب منابع طبیعی، خسارت‌های احتمالی خشکسالی و ترسالی هر دو تهدید بزرگی در استان اردبیل به شمار می‌رود که کارشناسان توجه به اقدامات آبخیزداری را از راهکارهای اصلی مقابله با این تهدید عنوان می‌کنند.