• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
سه شنبه 1 تیر 1400
کد مطلب : 133799
+
-

شکست تکراری، خنده حریف، شرمندگی!

تیم ملی والیبال ایران در 3ست از فرانسه باخت، عبادی‌پور می‌گوید این شکست باعث شرمندگی تیم شد و امید به موفقیت در المپیک را هم کم کرد

شکست تکراری، خنده حریف، شرمندگی!

تیم ملی والیبال ایران هفته پنجم از لیگ ملت‌های والیبال را با شکست آغاز کرد؛ شکستی که میلاد عبادی‌پور می‌گوید باعث شرمندگی تیم شده است. ایران عصر دیروز در مقابل فرانسه قرار گرفت و در 3 ست 25-21، 25- 21 و 25- 19باخت. این هشتمین شکست ایران در 13بازی لیگ بود. کسی انتظار نداشت ایران برنده بازی باشد اما در این بازی هم مشکلات همیشگی دیده می‌شد. دریافت و توپ‌گیری ضعیف بود و دفاع هم چندان موفق عمل نکرد. در بازی با فرانسه امیر غفور به ترکیب تیم اضافه شد. غفور از ابتدای تورنمنت همراه تیم در ریمینی ایتالیا بود اما به‌خاطر مصدومیت بازی نمی‌کرد. او هر چند 7امتیاز گرفت اما چون بعد از مدت‌ها به زمین رفته بود، چهره‌ درخشانی از خود نشان نداد.
بیشتر بازیکنان ایران پراشتباه بودند و با اینکه بازیکنان فرانسه 13امتیاز در سرویس از دست دادند اما آنها از اشتباهات ایران بیشتر سود بردند. فرانسه از اشتباهات ایران 21امتیاز گرفت و ایران 16امتیاز. میلاد عبادی‌پور بعد از این شکست با ناامیدی گفت: «ما شانسی برای پیروزی نداشتیم. با این بازی‌ها، در المپیک هم شانسی نداریم. ما باید در تیم تغییرات ایجاد کنیم تا پیروز شویم. این بازی باعث شرمندگی همه ما‌ست. این بازی بی‌احترامی به‌خودمان بود. آنها به ما بی‌احترامی کردند. فرانسوی‌ها راه می‌رفتند و به ما می‌خندیدند.»
در بازی دیروز میثم صالحی با 12امتیاز، بیشترین امتیاز را برای ایران گرفت. امتیازآورترین بازیکن زمین هم استفان بویر بود که 17امتیاز به‌دست آورد. ایران امروز ساعت‌17:30 با لهستان بازی دارد و فردا هم در آخرین بازی از ساعت 18:30مقابل آرژانتین قرار می‌گیرد. ولادیمیر آلکنو، سرمربی روس تیم ملی والیبال ایران، پیش از این گفته بود هدف اصلی‌اش المپیک توکیو‌ست و به نتایج تیم در لیگ ملت‌ها اهمیت نمی‌دهد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید