• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
سه شنبه 1 تیر 1400
کد مطلب : 133792
+
-

نکته بازی/ خاصیت حضور کی‌روش در عراق



به‌طور همزمان در ایران و عراق شایعاتی در مورد استخدام کارلوس کی‌روش برای هدایت تیم ملی وجود دارد؛ هرچند در هر دو مورد بعید به‌نظر می‌رسد احتمال وصال چندان چشمگیر باشد. با این همه اگر عراقی‌ها بتوانند کی‌روش را جذب کنند، از یک جهت به سود ما خواهد شد؛ اینکه مربی پرتغالی با آن همه سختگیری در مورد امکانات، تازه قدر فوتبال ایران را خواهد فهمید. صدالبته دارایی ما ضعیف است، اما در عراق طوری اوضاع خراب است که کاتانچ پوست‌کلفت گفته از دوران حضورش در این کشور می‌تواند یک جلد کتاب بنویسد! بنابراین امیدواریم به این یک دلیل هم که شده، کی‌روش سر از عراق دربیاورد. مطمئن باشید خیلی زود از آن همه مصاحبه با کلیدواژه‌های مار و عقرب و خفاش پشیمان می‌شود!

دردسرهای ندای قلب

محمدحسین مرادمند برای جدایی از پدیده چک شخصی داد و رضایتنامه گرفت. گویا مبلغ چک یک‌ونیم میلیارد تومان است. حالا هم این چک‌ها خرج شده و او را دچار مشکل کرده است. البته باشگاه استقلال نمی‌پذیرد که تعهدی در قبال پر کردن این چک‌ها داده است. مددی، مدیرعامل باشگاه مدعی است قبلا پول رضایتنامه مرادمند پرداخت شده و او بعد از خرج این پول، از حساب خودش چک کشیده است. حالا کاری به راست و دروغ ادعای طرفین نداریم، اما حال این روزهای مرادمند، تلافی همان زمانی است که او بین 2باشگاه پرسپولیس و استقلال در تردد بود و هی قیمت خودش را بالا می‌برد. آخرش هم استاد گفت براساس ندای قلبش به آبی‌ها پیوسته است. خب حالا هم پای عشقت بایست و هزینه‌اش را بپرداز دیگر....

تنها خبر خوب برای فرهاد

فرهاد مجیدی در استقلال روزهای بسیار پرتنشی را پشت سر می‌گذارد. هر چه هست، خشم و ناراحتی و عصبانیت است و مصاحبه‌های تند و اتهام‌زنی. بازیکنان تیم هم شرایط خوبی ندارند؛ بعضی‌ها از دریافتی پایین خود شاکی هستند و بعضی هم تمرین را تحریم کرده‌اند. وسط این همه خبر بد اگر قرار باشد با ذره‌بین دنبال یک اتفاق خوب برای مجیدی بگردیم، حادثه موردنظر این است که امیر قلعه‌نویی برای ادامه همکاری با گل‌گهر سیرجان طی 2فصل آینده به توافق رسیده است. به این ترتیب امیر که همیشه و در هر شرایطی سایه‌اش روی نیمکت استقلال سنگینی می‌کند، تا 2فصل دیگر از این تیم دور خواهد شد. در این شرایط مجیدی هم لااقل آلترناتیو داخلی نخواهد داشت و می‌تواند با اقتدار بیشتری دنبال خواسته‌هایش باشد.

این خبر را به اشتراک بگذارید